خبرهای داغ:
دکتر شکوهی خبر داد

اعزام ۳۵ نفر در قالب تیم اورژانس همدان به موکب‌های مرزی

همدان-رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان گفت: تیم اورژانس همدان متشکل از 35 نفر نیرو به منظور خدمات رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و با تجهیزات کامل به زائران اربعین حسینی در موکب‌های مرزی اعزام شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۲۷
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
اعزام ۳۵ نفر در قالب تیم اورژانس همدان به موکب‌های مرزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدرضا شکوهی در آیین بدرقه نیروهای اورژانس استان همدان برای خدمت‌رسانی به زوّار اربعین ضمن تسلیت ایام اربعین شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، از اعزام نیروهای امدادی، بهداشتی و درمانی به استان‌ معین (کرمانشاه) خبر داد و اظهار کرد: به لطف خداوند امروز هم سعادت نصیب پرسنل اورژانس شده و راهی خدمت‌رسانی به زائران اربعینی هستند.

وی گفت: این گروه ۳۵ نفره با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ دستگاه آمبولانس و دو موتورلانس تا دوم شهریورماه ۱۴۰۳ در موکب خدمات درمانی در استان کرمانشاه حضور دارند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تیمی از معاونت درمان همدان متشکل از کادر بهداشت و درمان نیز به استان های غربی اعزام شدند که طبق تصمیم معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعضای این تیم در شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: علاوه بر خدمت رسانی اورژانس همدان در مرز کشور، چهار باب ایستگاه سلامت در مسیر تردد زائران اربعین در این استان شامل میدان فرودگاه، سه راهی بهار، گردنه اسدآباد و شهرستان نهاوند دایر شده است.

شکوهی ادامه داد: پزشکان و تکنسین های حاضر در این ایستگاه های سلامت اقدام به ویزیت، تجویز دارو و بررسی سلامت زائران می‌کنند.

وی افزود: میزان مراجعه زائران به ایستگاه های سلامت در حال حاضر اندک است اما به طور حتم هنگام بازگشت زائران اربعین با توجه به احتمال بروز بیماری، میزان مراجعه افزایش می‌یابد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: همچنین اورژانس همدان با سرکشی به ایستگاه های دایر شده داروهای مورد نیاز را از معاونت غذا و دارو تهیه و در اختیار ایستگاه ها قرار می‌دهد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این آیین به نمایندگی از رییس دانشگاه برای همکاران حاضر در این کاروان آرزوی سلامتی و توفیق کرد و افزود: از همه همکارانی که برای حضور در این سفر معنوی قبول زحمت کردند قدردانی و آرزوی سلامتی و صحت می‌کنم.

دکتر رضا شکوهی تصریح کرد: خدمتی که در این سفر ارائه می‌شود در شرایط معمول هم مقدس‌ترین خدمتی است که به هم‌نوعان ارائه‌ می‌شود که طبیعتاً ارائه خدمت در این شرایط خاص، ارج و قرب بیشتری دارد.

وی ادامه داد: تلاش برای سلامت زائرین بسیار ارزشمند است و قطعاً نزد پروردگار از اجر و مزد ویژه برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار