فرمانده سپاه امام سجاد (ع) خبر داد: 

بیش از ۲۰۰ بسیجی حوزه درمانی هرمزگان در اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از خدمات‌رسانی بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بسیجی مجموعه بهداشت و درمان این استان به زوار اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد
کد خبر: ۹۶۲۰۹۵۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان صبح امروز در آیین بدرقه موکب درمانی شهید عبدالمجید عراقی‌زاده استان هرمزگان به کشور عراق اظهار کرد: به لطف خدا در این ایام نزدیک می‌شویم به اربعین حسینی و حال و هوای مردم ایران اسلامی و حتی مسلمین جهان و شیعیان کربلایی شده است .

 

سردار سالاری افزود: موکب بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با همکاری مجموعه درمان توانسته ظرفیت بسیار خوبی را برای خدمت‌رسانی در امر بهداشت فراهم کند.

 

وی ادامه داد: بالغ بر هفت درمانگاه در بین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در کشور عراق توسط عزیزان برنامه‌ریزی‌شده است و بالغ بر ۲۰۰ نفر از بسیجیان خادم قرار است در حوزه درمانی به همه زائران کمک کنند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم این قبیل از خدمات را خداوند متعال از ما قبول فرماید و در مسیر عاشقی همه بزرگواران حاجت‌روا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار