خبرهای داغ:

افتتاح طرح انتقال آب شرب به روستاهای بخش مرکزی در کرخه

آیین افتتاح طرح انتقال آب شرب به روستاهای حسین مشلوش، حسین غلیم و سلمان داود از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۹۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، طرح انتقال آب شرب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرخه با حضور سرتیپ پاسدار محمود معین پور جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین احمد امیری اصل امام جمعه شهرستان کرخه، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آبفای استان، ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه،سرهنگ پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه، امین ملکشاهی دادستان شهرستان کرخه، عبدالرحیم کعب عمیر دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولین محلی در روستای حسین مشلوش افتتاح شد.

سرتیپ پاسدار محمود معین پور با بیان اینکه ما موشک را خواهیم زد،  پهباد را هم خواهیم فرستاد، و آب را نیز خواهیم رساند گفت: سپاه در واقع از جنس مردم، برای مردم، ملجأ و پناهگاه مردم می باشد.و خودمان را فدای این مردم عزیز خواهیم کرد. 

وی افزود: با توجّه به اینکه کار آبرسانی وظيفه  سپاه نبوده و بایستی موشک بسازیم، وعده صادق را انجام بدهیم ولی برا اساس نیاز مردم عزیز ما کار آبرسانی را با افتخار انجام خواهیم داد. 

جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: برای ما درد آور است که در استان خوزستان با توجه به رودخانه های عظیمی که داریم ولی مردم و کشاورزی ما تشنه باشند، حل این معظل نیاز به یک مدیریت جهادی کار و تلاش دارد. 

وی در ادامه افزود: برای ما سخت است که این روستاها بین دو رودخانه عظیم دز و کرخه باشند ولی از مشکل بی آبی رنج ببرند و با تانکر به این روستا ها آبرسانی انجام گردد، این کار در شأن مردم عزیز ما نیست. 

سردار معین پور در آخر افزود:یکی از مطالبات جدی سپاه توجه به محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی خواهد بود و یک پروژه دیگری در شهرستان که آب شرب  ۵۸ روستا را پایدار خواهد کرد در حال انجام است.

به گفته او انتظار داریم مسئولین و مردم عزیز نهایت همکاری را با مجریان پروژه داشته باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه محترم شهرستان کرخه در این آیین گفت:از مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران برای اجرایی کردن این پروژه تقدیر و تشکر می نمایم،

او بیان داشت:  از حمایت های نماینده مردم کرخه در مجلس شورای اسلامی، آبفای استان و مسئولین شهرستان، دهیاران عزیز ۳ روستا که نقشی مهم در اجرای این پروژه داشتند تشکر میکنم. 

وی افزود: مجموعه سپاه کارها را با جدیت و در عین حال به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن، به سرانجام می رساند

صابر علیدادی مدیر عامل شرکت آبفای استان نیز در این آیین گفت: این پروژه به متراژ ۴ کیلومتر خط ۱۰ اینچ به خط اصلی مسیر عبدالخان متصل شد و این روستاها از نعمت آب شرب برخوردار شدند. 

سرهنگ پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه در ابتدای این برنامه ضمن عرض خوش‌آمدگویی به میهمانان، گزارش مختصری از فعالیت‌های سپاه کرخه را ارائه و گفتند: خداوند متعال را شاکریم امروز توفیقی شد که افتتاحیه آبرسانی ۴ کیلومتر خط لوله سه روستای حسین مشلوش، حسین غلیم و سلمان داود، از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه را الحمدلله ظرف مدت یک ماه انجام دادیم که ان شاء الله تقدیم مردم این منطقه خواهیم کرد. 

سرهنگ گوروی در پایان افزود: افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که از دل مردم، و برای مردم است، سپاه پاسداران در تمامی حوزه ها، از جمله حوزه امنیتی، فرهنگی و محرومیت زدایی و هرجا که نیاز انقلاب اسلامی باشد در کنار تمامی اقشار مردم، ارگان ها و نهادها ایفای نقش خواهد کرد.

در پایان با حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرستان کرخه از برادر پاسدار خالد عبدالخانی به دلیل نقش مؤثر در به سر انجام رساندن پروژه آبرسانی از سوی جانشین محترم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهی محترم سپاه ناحیه کرخه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار