خبرهای داغ:

تجلیل از آزادگان پیشکسوت در تبریز

تبریز- در آستانه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ویژه برنامه تجلیل از آزادگان پیشکسوت در سالن همایش‌های پارک موزه دفاع مقدس تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۰۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این آیین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آزادگان که آنان را مظهر استقامت و صبر می‌دانند گفت: یکی از جلوه‌های بزرگ و ماندگار دوران دفاع مقدس همین آزادگانی هستند که تا آخرین نفس جنگیدند و سال‌ها در اسارت زیستند اما تسلیم خواسته دشمن نشدند بلکه مبلغ و سفیر ایران اسلامی هم شدند و سختی و شکنجه‌های زندان را به جان خریدند.

امیر دریادار عباسی گفت: اگر امروز در آرامش ، امنیت و آسایش به سر می‌بریم و بی هیچ ابایی زندگی می‌کنیم مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگانی هستیم که بی هیچ منتی جانشان را بر کف دست گرفتند و فراتر از آن خانواده‌های این عزیزان هم سال‌ها در بی خبری فراق فرزندان و همسرانشان را به دوش کشیدند.

وی آزادگان را اسوه و الگوی استقامت و صبر خواند و گفت: امروز شاهدیم جوانان این سرزمین با تاسی از همین الگوها پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند و در این راه خستگی نمی‌شناسند زیر استقامت را از اسوه‌های خود یعنی آزادگان آموختند از این رو در مسیرشان پایدار و مقاوم هست و خواهد بود.

 در این آیین به پاس صبوری خانواده‌های آزادگان از برخی همسران و دختران این قشر تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار