خبرهای داغ:
در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس انجام شد:

دیدار مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خانواده شهید «جواد فقیه»

مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس با خانواده شهید «جواد فقیه» در شیراز دیدار کرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۲۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر مهدی خسروی مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای فارس با خانواده شهید جواد فقیه در شیراز دیدار کرد.

خسروی در این دیدار گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده ‌های آنان است که امروز در امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

در ادامه این دیدار همسر شهید «جواد فقیه» با بیان خاطراتی از این شهید والامقام و ویژگی های اخلاقی او گفت: شهید فقیه در 30 بهمن سال 1365 در یکی از حملات هوایی عراق، در محل مقر صاحب الزمان (عج) شیراز در سن 32 سالگی مظلومانه به شهادت رسید.

در این دیدار، «طاهره گشتاسبی» مدیر منابع انسانی دانشگاه و «محسن ورزنده» نماینده ستاد یادواره شهدای سلامت، دکتر «مهدی خسروی» مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار