فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند

خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند که طبق بیانات مقام معظم رهبری رسالت مهمی بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۰۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، احمد حسنوند صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند که طبق بیانات مقام معظم رهبری رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و عملیات روانی آنان بیان کرد: امروز در غزه صحنه‌هایی از جنایت دشمنان دیده می‌شود که دل همه با دیدن این صحنه‌ها به درد می‌آید، اما اینکه عده‌ای نسبت به ظلم ظالمان و مظلومیت مردم غزه بی‌خیال هستند، این تفکر محصول عملیات روانی دشمن است و دشمن در تبلیغات مسموم خود به گونه‌ای عمل میکند گه همه جیز را وارونه و عکس جلوه دهد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمانی به بسیج داده که خدمات بسیج را اطلاع‌رسانی کنید لذا یکی از کارهایی که می‌تواند در بیان این دستاوردها موثر باشد، اقدامات هنری خبرنگاران است که خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف را به خوبی بیان نمود و نمایش دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اقدامات بسیج افزود: بسیج در حوزه‌های مختلف مسکن محرومان، کاهش آسیب اجتماعی، ایجاد امنیت، اشتغال اقدامات خوبی انجام داده که در ایام کرونا نیز بسیجیان فداكاری‌‌های زیادی انجام دادند به طوری که ۹۰ هزار نفر توسط بسیج واکسینه شدند.

 حسنوند خاطرنشان کرد: بسیج همیشه در کنار مردم است و با اخلاص برای خدمت به خلق خدا در میدان حضور دارد اما اعتقاد ما این است، بعد از نعمت ولایت، بزرگترین نعمت خدمت به مردم است که بسیج در این عرصه پیش‌رو است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار