خبرهای داغ:

آیین افتتاح طرح انتقال آب شرب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرخه

مراسم آیین افتتاح طرح انتقال آب شرب به روستاهای حسین مشلوش، حسین غلیم و سلمان داود از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۰۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج کرخه، آیین افتتاح طرح انتقال آب شرب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرخه با حضور سرتیپ پاسدار محمود معین پور جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین احمد امیری اصل امام جمعه شهرستان کرخه، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آبفای استان، دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان شهرستان، فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسیج شهرستان کرخه و جمعی از مسئولین محلی در روستای حسین مشلوش برگزار شد.

 

سرتیپ پاسدار محمود معین پور با بیان اینکه ما هم موشک را خواهیم زد هم پهباد را خواهیم فرستاد و هم آب را خواهیم رساند گفت:سپاه در واقع از جنس مردم، مال، ملجأ و پناهگاه مردم می باشد.و خودمان را فدای این مردم عزیز خواهیم کرد

 

وی افزود با توجّه به اینکه کار آبرسانی وظيفه سپاه نبوده و بایستی موشک بسازیم، وعده صادق را انجام بدهیم ولی برا اساس نیاز مردم عزیز ما کار آبرسانی را با افتخار انجام خواهیم داد. 

 

جانشین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع):برای ما درد آور است که در استان خوزستان با توجه به رودخانه های عظیمی که داریم ولی مردم ما، کشاورزی ما تشنه اند و این نیاز به یک مدیریت جهادی دارد، نیاز به کار و تلاش دارد. 

 

وی در ادامه افزود برای ما سخت است که این روستاها بین دو رودخانه عظیم دز و کرخه باشند ولی از مشکل بی آبی به سر می برند و نبایستی با تانکر به این روستا ها آبرسانی انجام گردد این کار در شأن مردم عزیز ما نیست. 

 

سردار معین پور در آخر افزود:یکی از مطالبات جدی این سپاه توجه به محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی خواهد بود و یک پروژه دیگری در شهرستان که آب شرب ۵۸ روستا را پایدار خواهد کرد در حال انجام است و انتظار داریم مسئولین و مردم عزیز نهایت همکاری را با مجریان پروژه داشته باشند. 

 

حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه محترم شهرستان کرخه در این آیین گفت:از مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران بابت اجرایی نمودن این پروژه تقدیر و تشکر می نمایم همچنین از حمایت های نماینده محترم مجلس، آبفای استان و مسئولین شهرستان، دهیاران عزیز ۳ روستا که نقشی مهم در اجرای این پروژه داشتند تشکر میکنم. 

 

وی افزود:مجموعه سپاه کارها را با جدیت و در عین حال به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن، به سرانجام می رساند

 

صابر علیدادی مدیر عامل شرکت آبفای استان:این پروژه به متراژ ۴ کیلومتر خط ۱۰ اینچ به خط اصلی مسیر عبدالخان متصل شد و این روستاها از نعمت آب شرب برخوردار شدند. 

 

سرهنگ پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه کرخه:خداوند را سپاسگذاریم امروز توفیقی هست و افتتاحیه آبرسانی ۴ کیلومتر خط لوله سه روستای حسین مشلوش، حسین غلیم و سلمان داود از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه را انجام دادیم و این پروژه ظرف مدت یک ماه انجام شد و ان شاء الله تقدیم مردم این منطقه خواهد شد. 

 

وی افزود:افتخار سپاه این هست که از دل مردم، بطن مردم و برای مردم است و این سپاه در تمامی حوزه ها، حوزه امنیتی، فرهنگی و محرومیت زدایی و هرجا که نیاز انقلاب اسلامی باشد در کنار تمامی اقشار مردم، ارگان ها و نهادها ایفای نقش خواهیم کرد. 

 

در پایان با حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرستان کرخه از برادر پاسدار خالد عبدالخانی به دلیل نقش مؤثر در به سر انجام رساندن پروژه آبرسانی از سوی جانشین محترم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهی محترم سپاه ناحیه کرخه تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار