خبرهای داغ:

افتتاح 72 واحد از طرح شهید تجلایی معطل امکانات خدمات رسان

تبریز- مدیرعامل شرکت عمران سهند با اشاره به آماده شدن 72 واحد از طرح شهید تجلایی برای افتتاح، گفت: متاسفانه امکانات خدمات رسانی این طرح هنوز تکمیل نشده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۲۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این واحدها با همکاری بسیج سازندگی سپاه عاشورا در فاز چهار شهر جدید سهند در حال ساخت است و از طرح های بسیار زیبا، با کیفیت و کم تراکم است که متاسفانه معطل زیرساخت های خدماتی چون آب و ... است.

وی ادامه داد: پیگیر رفع مشکل و ایجا خدمات هستیم و به محض تحقق این خدمات 72 واحد آن افتتاح و واحدهای دیگر آن نیز که در حال پیشرفت خوبی از نظر فیریکی هستند به بهره برداری می رسد.

سعیدی همچنین راه دسترسی این واحدها به هشت بهشت و خسروشهر نیز بیان کرد: عرض این مسیر دسترسی 35 متر بوده و نقشه برداری آن انجام شده که پس از احرا به عنوان یکی از مسیر های دسترسی مهم در حوزه پدافند غیرعامل خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اقدامات شرکت عمران در راستای آبادانی شهر جدید اشاره و اظهار کرد: نصب تابلو و علائم راهنمایی در شهر، ایجاد میدان داشنگاه صنعتی سهند در راستای دیده شدن این مرکز علمی و ساخت جاده 70 متری آن، ساخت کتابخانه، نصب دوربین کنترل سرعت برای کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در شهر، ایجاد روشنایی تا 5 کیلومتری آزادراه تبریز، ساخت نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی، ایجاد مجتمع تجاری باران و پارک باران در فاز 4، آغاز ساخت 8مدرسه، طرح بازچرخانی پساب سهند، خط انتقال هشت بهشت و ساخت بیمارستان از مهم ترین آن هاست.

سعیدی با بیان اینکه بیمارستان سهند در زمینی به مساحت 3/2 هکتار اجرایی می شود، اضافه کرد: نقشه فاز یک بیمارستان سهند به تایید دانشگاه علوم پزشکی رسیده و به زودی کار اجرایی آن آغاز می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار