خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سروستان:

خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینای اجتماع، و بهترین راویان مباحث اجتماعی، سیاسی هستند

آئین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان سروستان در حوزه سپاه با حضور مسئول روابط عمومی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۴۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان سروستان در حوزه سپاه با حضور سرهنگ یارمحمدی مسئول روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه سروستان برگزار شد.

 سرهنگ مباشری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سروستان در این برنامه ضمن تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین در این دیدار، با تبریک هفته خبرنگار گفت: نام‌گذاری روز شهادت شهید صارمی به‌عنوان روز خبرنگار، یعنی ما باید منش، سیره و اخلاق این شهید گران‌قدر را ادامه دهیم و از شما خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تقدیر کنیم چون شما خبرنگاران باوجود سختی‌های حرفه خبرنگاری، به‌عنوان چشمان بینای اجتماع، بهترین راویان مباحث اجتماعی، سیاسی و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

سرهنگ مباشری افزود: اصحاب رسانه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنند .

وی با تاکید بر اینکه بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است افزود: رویکرد بسیج جهاد تبیین جهاد امید آفرینی و جهاد محرومیت زدایی است از این رو سپاه ناحیه سروستان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این جهاد به نحو احسن انجام گیرد.

وی گفت: در طی چند سال اخیر شاهد همکاری بسیار خوب و صمیمی رسانه‌های متعهد در اجرای مأموریت‌های مختلف بوده‌ایم امیدوارم رسانه مردم رو جهت امیدآفرینی سوق دهند این همکاری‌ها نیز تقویت شد.

در پایان این نشست صمیمی از زحمات یک‌ساله خبرنگاران نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایا  تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار