بازدید فرمانده سپاه سلمان استان،از نحوه خدمت رسانی مواکب در زائرسرای امام رضا(ع)

مواکب در قالب موکب های ،مردمی و ادارات نهادها و ارگان‌ها به صورت خودجوش و جهادی پای کار آمده و شبانه روزی در خدمت رسانی به زائران پاکستانی ارائه خدمت می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۵۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

سردار شفائی در بازدید از زائر سرای امام رضا و روند خدمت رسانی به زائران پاکستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت :امسال‌نیز خداوند متعال توفیق خدمت رسانی به زائران پاکستانی را نصیب مردم استان کرده است.

 

وی در ادامه افزود :همه مردم، مسئولان، متولیان در امر خدمت رسانی خالصانه و مجاهدانه شبانه روز پای کار هستند و تلاش دارند.

 

شفائی با اشاره به خدمات رسانی شبانه روز به زوار اربعین ،خاطرنشان کرد:در استان موکب های متعددی فعال شده است. که از این تعداد مواکبی نیز در زائر سرای امام رضا (ع)در قالب موکب های مردمی و ادارات نهادها و ارگان‌ها به صورت خودجوش و جهادی پای کار آمده و شبانه روزی در خدمت رسانی به زائران پاکستانی ارائه خدمت می کنند.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از پای کار بودن همه ارگانها و ادارات ومردم تاکید کرد : خدا را شاکریم و امیدواریم همه هماهنگ تر از همیشه منسجم تر از سالهای قبل در کنار یکدیگر میزبانی کنیم و ان شاءالله این توفیق از ما سلب نشود.

 

فرمانده سپاه سلمان استان یادآور شد:امسال به دلایلی کاهش ورود زوار مواجه هستیم ،امیداست این موانع و مشکلات به زودی مرتفع شود و در زمان کم باقی مانده تعداد زائران اربعين،افزایش یابد.

 

وی از تعداد آمار زوار پاکستانی در مرزهای جنوب شرق کشور خبرداد و افزود: در مرز

 میر جاوه آمار زائران پاکستانی بیشتر است و متاسفانه در مرز ریمدان نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

 

سردار شفائی با اشاره به ایجاد امکانات رفاهی و راحتی برای زائرین پاکستانی اربعین حسینی(ع)تصریح کرد: برای رفاه وآسایش زوار پاکستانی،برای ساعاتی که در استان اسکان دارند،ظرفیت سازی شده در باب دستگاه های حمل و نقل انجام شده است ، در زمینه خوابگاه و پذیرایی بهداشت و مسائل فرهنگی و نیز حوزه امنیتی تمام تمهیدات فراهم شده است تا زائران با رضایت خاطر به سفر معنوی اربعین و کربلای معلامشرف شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار