خبرهای داغ:

یکی از اقدامات مهم در پایانه چذابه احداث سازه‌های محکم و ماندگار است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اقدامات بسیاری برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شده است و یکی از اقدامات مهمی که در شهرک استقبال از زائران مشاهده شده، سازه های خوب و مستحکم است.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

 سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ضمن خوشآمد به زائران که از سراسر کشور و کشورهای دیگر عازم خوزستان می‌شوند، گفت: در پایانه چذابه و شلمچه اقدامات بسیاری برای خدمات رسانی به زائران پیش بینی شده است و یکی از اقدامات مهمی که در شهرک استقبال از زائران مشاهده شده، سازه های خوب و مستحکم است.

او افزود: یکی از موکب های بسیار خوب، متعلق به بسیج شهید تندگویان است که سازه بسیار خوبی برای آقایان و خانم‌ها با فضای خوب و خنک تدارک دیده شده است.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور اضافه کرد: این کاری ماندگار است که طی سالهای طولانی از آن استفاده می‌شود که با تلاش بسیاری از سازمان ها و خود مردم اکثر این مواکب تهیه شدند.

او با بیان اینکه خوزستانی‌ها مهمان نواز هستند و عزت زوار حسین نیز بسیار بیشتر است ادامه داد: امسال نظم توقفگاه خودروها بسیار بهتر شده؛ جاده های دسترسی آن نیز آسفالت شده و برای حفاظت و حراست از خودروها، دوربین‌هایی در آن محل نصب شد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور یادآرو شد: ترابری اتوبوس و نصب سایه بان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه پایانه چذابه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار