برگزاری اردوی "راهیان نور و راهیان پیشرفت" در سنندج

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری اردوی "راهیان نور و راهیان پیشرفت" با حضور اعضای کانون بسیج مهندسین سنندج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۸۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
برگزاری اردوی

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان، با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئول سازمان بسیج اصناف استان، فرمانده حوزه بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سنندج، مدیر کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه سنندج و نماینده بانوان اصناف ناحیه سنندج و اعضای کانون بسیج مهندسین سپاه سنندج، اردوی یک‌روزه "راهیان نور و راهیان پیشرفت" در شهرستان سنندج برگزار شد.


در این بازدید بسیجیان ضمن حضور در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در قالب کاروان راهیان پیشرفت به بازدید از کارخانه تولید نوشیدنی ایستک پرداختند.


بازدید از خط تولید و بسته‌بندی این واحد تولیدی؛ بازدید از خانه کرد سنندج و در پایان صرف نهار در سالن غذاخوری سپاه ناحیه سنندج از اهم اقدامات انجام شده در این اردوی یک‌روزه بود.


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این بازدید با تأکید بر اینکه راهیان پیشرفت یکی از ابتکارات ملی است که پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه و به‌ویژه برای جوانان و اساتید طراحی و اجرا شده است، افزود: در طرح اردو‌های راهیان پیشرفت، بسیجیان از واحد‌های صنعتی بزرگ و موفق بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک شاهد سیر رشد شاخص‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده در قالب یک روایت جامع، خواهند بود.


وی اظهار داشت: در اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، اساتید، نخبگان، جوانان و بسیجیان اقشار مختلف با دستاورد‌های جهادگران در میدان صنعت، علم و فناوری آشنا می‌شوند.


سرهنگ احمدی در پایان با اشاره به حضور چشمگیر زنان و بانوان در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، اظهار داشت: حضور بانوان در اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت ستودنی است و اکنون بانوان با قدم‌گذاشتن در یادمان‌های شهدا می‌خواهند نشان دهند که نسبت به خون شهدا احساس وظیفه می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار