خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

بی شک بازخوانی حماسه آفرینی های این رادمردان صبور و نجیب، می تواند همواره نقشه راه ما در عبور از گذرگاه‌های سخت و حساس تحریم ها، تهدیدها، تجاوزها، تنگناها و دشواری های ناشی از کینه توزی و عداوت ابرقدرتان دنیا باشد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۹۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  قناعت به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

به نام خدا

"شما آزادگان، باید هرکدام مثل ستاره‌ای بدرخشید و مظهر و سرمشق و نمونه‌ وفاداری به آرمان های اسلام و اصرار بر پیمودن راه انقلاب و کانون روشنگری علیه مطامع استکبار باشید". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

۳۴ سال پیش در چنین روزی- ۲۶ مرداد ماه- ایران اسلامی، شاهد بازگشت غرورآفرین اولین گروه آزادگان به آغوش میهن اسلامی بود، دلیرمردانی که با تکیه بر ایمان الهی، شدید ترین شکنجه های دشمن را به جان خریدند و مشقت سال های اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق را "اَحلی مِن العَسَل" خواندند، اما با سرباز زدن از سازش با متجاوزین به کیان وطن، با نجابت و صلابت، آزادگی خود را به اثبات رساندند و به ارزش‌های امام (قدس الله نفسه الزکیه)و انقلاب پشت نکردند تا تعریفی جامع از واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را در ادبیات دفاع مقدس به یادگار بگذارند.

قطع به یقین آرامش، آسایش و عزت امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون رشادت‌ها، دلاورمردی ها و فداکاری های مردان مردی است که در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح، از هستی خود گذشتند تا آوازه غرور و سربلندی ایران و ایرانی را در دنیا طنین انداز کنند.

بی شک بازخوانی حماسه آفرینی های این رادمردان صبور و نجیب، می تواند همواره نقشه راه ما در عبور از گذرگاه‌های سخت و حساس تحریم ها، تهدیدها، تجاوزها، تنگناها و دشواری های ناشی از کینه توزی و عداوت ابرقدرتان دنیا باشد.

اینجانب با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، اين روز افتخارآفرین و به يادماندنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شريف و آزادیخواه ایران به ويژه اهالی خراسان جنوبی و نیز تمامی آزادگان و خانواده‌های معزز آنان، تبریک و تهنیت گفته، توفیق و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

امید که به پاس صبوری‌ها و پایداری‌های سربازان وطن، همه ما بتوانیم در سایه عنایت های حضرت پروردگار و تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، خالصانه و مجاهدانه در راه پیشرفت ایران اسلامی و پیشبرد آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار