خبرهای داغ:

گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در رامشیر

بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، در مراسمی با حضور حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از آزادگان شهرستان رامشیر تجلیل شد
کد خبر: ۹۶۲۱۲۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان با مصاحبه خبری توسط خبرنگار بسیج رامشیرمدیر کل بنیاد و امور ایثارگران خوزستان درجمع آزادگان ، فرماندهان و مسئولین شهرستان گفت:
 
26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور ایمان راسخ بزرگ مردانی است که در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند واز شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.
 
 فرزندان غیور ایران همیشه سربلند ، صبور و راضی به قضای الهی با سینه‏ هایی فراخ‏تر از اقیانوس ها از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و عزتی ارزشمند را به جهانیان نمایاندند.
 
 راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
 در پایان این اجتماع از آزادگان توسط حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خوزستان از آزادگان شهرستان رامشیر تجلیل نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار