امام جمعه تبریز:

کشورهای دنیا از قدرت موشکی ایران واهمه دارند

تبریز- امام جمعه تبریز با اشاره به پیشرفت های کشورمان در حوزه دفاعی و روز صنعت دفاعی اظهارداشت: کشورهای دنیا از قدرت موشکی ایران واهمه دارند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه های این هفته نمازجمعه تبریز، افزود:  در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند امروز در سایه رهبری مقام معظم رهبری و جوانان کشورمان به جایی رسیده ایم که موشک‌های ۲ هزار کیلومتری و نقطه‌زن تولید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: عقب مانده‌های صهیونیست زبانی جز موشک نمی‌فهمند  هر وقت حرف موشک به میان آمده صهیونیست‌ها به لانه‌های خود فرار کرده اند اما بدانید تا تلافی خون ملت غزه ، فلسطین و شهید هنیه همچنان در ترس خود غرق خواهید ماند.

حجت الاسلام مطهری اصل ادامه داد: زمانی صهیونیست‌ها مسجد آتش می‌زدند، امروز کودک، جوان، زن و مرد را آتش می‌زنند و بدتر اینکه سران کشور‌ها این جنایت‌ها را نمی‌بینند و ایران اسلامی را که همیشه در کنار مردم غزه ایستاده به آرامش، صلح و خویشتنداری دعوت می‌کنند.

وی در بخش دیگرخطبه های نمازجمعه بیان کرد:  نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در خدمت مردم بوده است وامروز ۱۴۰ هزار پزشک عمومی و۷۳ هزار پزشک متخصص داریم و سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان صد برابر افزایش یافته و امید به زندگی به ۷۳ سال رسیده است.

حجت الاسلام مطهری اصل اضافه کرد: آیا قبل از انقلاب این آمار‌ها را می‌دانید چه بود؟ و البته اکثر پزشک‌های آن زمان هم از کشور‌های خارجی آمده بودند.

وی به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور نیز اشاره و اظهار کرد: آزادگان اسارت کشیدند، اما مردانه ایستادند و نشان دادند سربازان امام خمینی (ره) ترسی نداشته و تا پای جان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام مطهری اصل ادامه داد: از مسئولان متولی درخواست دارم تا به آزادگان خدمت کنند زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اینها الماس درخشان هستند و پس مسئولان باید رشادت‌های این عزیزان را بدانند و تبیین کنند.

وی به سالگرد کودتای ننگین ۲۸ مرداد نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران سالیان سال زیر سلطه عقب‌مانده دژخیم پهلوی ماندند ولی در نهایت خداوند انقلاب اسلامی را به مردم هدیه داد و ۴۵ سال است که نه‌ تنها هیچ‌چیزی بر ما تحمیل نشده بلکه آمریکا دیگر هیچ کاری نمی‌تواند بکند و ایران نیز هر آنچه که احتمال دارد در منطقه و کشور رخ دهد را دفع می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار