خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پیامی درگذشت امام جمعه معلم کلایه را تسلیت گفت و اذعان کرد:

مرحوم حجت الاسلام حسینی، برای ساخت بنای عظیم معنوی الموت همه آبروی خود را به میدان آورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پیامی درگذشت امام جمعه معلم کلایه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۶۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در پی  درگذشت امام جمعه انقلابی و فقید معلم کلایه پیامی به شرح زیر صادر کرد 

در این پیام آمده است:

الَّذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ

به آنان كه (از آلودگي هاي شرك و گناه ) پاكند، فرشتگاني كه جانشان را مي ستانند، مي گويند: سلام عليكم . به پاداش آنچه انجام داده ايد، به بهشت داخل شويد.

 

امام جمعه محترم و عزیز الموت قلب تپنده و مهربان معلم ،معلم کلایه حجت‌الاسلام والمسلمین آقاسیدضیا حسینی آسمانی شد.

بیش از ۴۲ سال روستا به روستا، کوه به کوه، خانه به خانه در کنار و همراه مردم سختکوش الموت بود.

او را همه ی مردم الموت می‌شناسند چون همه ی مردم الموت او را در همه ی دوران زندگی در کنار خویش دیده‌اند.

اینجانب نام و یاد پرافتخار او را بیش از ۴۰ سال در جان و قلیم و چشمم به یادگار و امانت نگه داشته‌ام. آقا سیدضیا حسینی با آرزوهای بزرگی در الموت زندگی و حضوری عالمانه و پدرانه داشت‌ برای ساخت بنای عظیم معنوی آن دیار در معلم کلایه سکنی گزید و برای ساخت اماکن مذهبی از مصلای معلم کلایه تا مساجد منطقه الموت تمام آبروی خود را به میدان می‌آورد.

 

خانواده‌های محترم شهیدان الموت! سیدضیای شهیدان شما آسمانی شد. یاد روزهای آسمانی شدن شهیدان شما بخیر که آقا سید ضیا همراه شما بود و در غم و غصه شما پدرانه می‌گریست.

تجلیل و تکریم او از پدران و مادران را به یاد دارم. او نگران همه وابستگان و دلبستگان شهیدان بود و اگر در هر مجلسی حاضر می‌شد تک تک پدران، مادران، همسران، برادران و خواهران شهید را حقیقتا تکریم می‌کرد.

 

هم ولایتی‌های عزیزم!درالموت بزرگ!

،بزرگِ الموت،معلم حقیقی الموت، یاور محرمان مردم،روحانی صدیق و امام جمعه الموت مومن آسمانی شد.

 

بزرگان الموت! 

شهادت می‌دهم حاج آقا سیدضیا حسینی همه ی شما را دوست داشت زیرا بارها و بارها از او دیده و شنیده بودم. آن روز که مرحوم دکتر اسماعیلی به رحمت خدا رفتند اشک‌های چشم‌های مهربانش را دیدم و در منبر خود را صاحب عزا می‌دانست.

الموت بزرگ امروز عزادار سیدضیا شد که فقدانش سنگین است.مردم الموت، امروز عزادار مردی شده‌اید که او عالم، سالک، زاهد، صادق و مهربان بود. 

او از منصوبین امام راحل و همراهان راسخ مقام معظم رهبری در همه ی صحنه های انقلاب و مردم بود. حمایت صادقانه و مستمر او از مقام معظم رهبری در این دوران زبانزد است. مردم دار بود و مهربانانه و بی منت، خدمت بی منت را سرلوحه کارش قرار داده بود و مطالبه خدمت به مردم از مسوولین را متواضعانه انجام می‌داد.

عمر پربرکت خود را در تبلیغ و ترویج علوم و معارف اسلامی و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در میان جوانان ،روستاهای دورافتاده طی نمود.لیست خدمات و عمل صادقانه او لیست طویلی از مجاهدت های عالمانه وبلندبالایی را به یادگار گذاشته است.

مردم عزیز و شریف الموت و استان قزوین! به تقدیر إلهی این سفر بهشتی برای مسافر بهشتی، خطیب جمعه ی الموت آغاز شده ، امام جمعه عزیز ما جغرافیای عمل بزرگی به بزرگی الموت بزرگ، با دل مهربان به مهربانی مردم الموت بزرگ دارد. دل پر عاطفه‌ای به دریای مواج عاطفه الموت به دیار باقی شتافت.راه او، عمل او، سلوک او هدیه و‌ امانت پیش روی ماست.

اینجانب، این ضایعه بزرگ را به فرزندان و همسر مکرمه، محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر قزوین ،حوزه های علمیه وطلای عزیز قزوین و همه مردم شریف استان به ویژه الموت بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.

خاک پای مردم استان قزوین بویژه الموت بزرگ، رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار