خبرهای داغ:

بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه برگزار شد

بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه در جوار قبور شهدای گمنام این روستا، با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۷۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه در جوار قبور شهدای گمنام این روستا باحضور خانواده های معظم شهدا، مردم ولایت مدار این روستا برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب، رئیس قرارگاه عمار و حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در این جمع با بیان اینکه حیات شهید حیات برزخی نیست حیات آخرتی است، اظهار کرد: حیات شهدا یعنی تداوم عمل در این عالم و تنها موجوداتی که زنده محشور می شوند شهدا هستند‌.

او افزود: ما با شهید دادن نیرو به دست می آوریم و با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت قوی تر شد و امروز در سوریه، عراق، پاکستان و یمن شاهد جبهه مقاومت هستیم. حاج قاسم با شهادت به مقام عندیت رسید، اذن الله و ید الله شد و ما با شهادت حاج قاسم قدرت را از دست ندادیم بلکه بدست آوردیم .

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه امروز طوفان الاقصی به برکت بزرگمردانی مثل حاج قاسم بود، گفت:  امروز طوفان الاقصی معادلات عالم را به هم زده است و شهید کردن اسماعیل هنیه ها نشانه سردرگمی و اقدامات کور دشمن است. امروز دشمنی که داعیه نیل تا فرات داشت در باتلاق جبهه مقاومت غرق شده است.

طائب تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و اجازه ندهیم ارزش ها تبدیل به غیر ارزش شوند.

گفتنی است نمایش «تنهای بی‌سر»، روایتی از زندگی شهید محسن حججی به همراه ایستگاه نقاشی (ویژه کودکان و نوجوانان) از دیگر برنامه های اجرایی به همت قرارگاه فرهنگی بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای اروانه و دو لاله خوشنام به پرچمداری شهید محمد تقی داودی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار