خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام صباغیان:

انسان مومن شادیش در چهره او و اندوهش در قلب اوست

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زیرکوه ،  با حضور پرشور مردم در مصلای نماز جمعه شهر حاجی آباد به امامت حجت الاسلام صباغیان امام جمعه شهرستان اقامه شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۸۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

حجت الاسلام صباغیان امام جمعه شهرستان زیرکوه در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت:

انسان مومن شادیش در چهره او و اندوهش در قلب اوست، مومن دائم به یاد خدا بوده و اهل اندیشه و تفکر است.

وی در ادامه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشته و آزاده های عزیز را نماد حقانیت ، مقاومت و ایستادگی و تسلیم ناپذیری در مقابل ظلم و باطل معرفی نموده و آنها را گنجینه های دفاع مقدس و انقلاب دانست.

امام جمعه شهرستان زیرکوه به مناسبت روز جهانی مسجد ، مساجد را دروازه ایجاد تمدن اسلامی ذکر کرد و یادآور شد واقعیت اینست که امروز حال مساجد ما خوب نیست و دولت اسلامی ، مردم و من طلبه و حوزه های علمیه آنگونه که باید به مساجد توجه نکرده اند و بعضی از مساجد ما در شهرستان به خاطر نبودن روحانی و طلبه متروکه هست،

وی مسجد را مرکز مکتب پیامبر اسلام دانست و افزود امام عزیز هم مساجد را محور اتصال انقلاب به مکتب مصطفی قرار دادند،

حجت‌الاسلام صباغیان متذکر شد باید مواجهه مسئولین با مردم بیشتر در مسجد رقم بخورد و تمام تعاملات اجتماعی و سیاسی و حل و فصل مشکلات خانوادگی و مطالبات مردمی در مسجد انجام شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان از مجلس هم خواست با توجه به فرمایشات رهبری با فوریت و مبتنی بر ویژگی‌های یک وزیر تراز رأی اعتماد به کابینه دولت را پیگیری نمایند.

وی در پایان ضمن تبریک روز پزشک و هفته مشارکت‌های اجتماعی، جنایات بی شرمانه رژیم صهیونی را محکوم و خواستار خونخواهی و انتقام قاطع از این رژیم گستاخ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار