ایران تنها مجازات کننده اسرائیل در دنیاست

امام جمعه کاشمر گفت: انتقام شهید هنیه را که به عنوان مهمان توسط اسرائیل غاصب در کشورمان به شهادت رسید می‌گیریم و ایران تنها مجازات کننده اسرائیل در دنیاست.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه شهرستان کاشمر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، 26 مردادماه که در سالن اجتماعات سید حمزه (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، عقب نشینی از دشمنی که در جنگ رو در روی شما است، سم مهلکی است که سعادت دنیا و آخرت را از شما می‌گیرد.

امام جمعه شهستان کاشمر بیان کرد: فلسطینی‌ها با مقاومت خود و با نثار جان خود، ذات واقعی صهیونیست‌های کودک کش را برای جهانیان آشکار کردند و امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد نفرت جهانیان از این رژیم غاصب هستیم.

حجت‌الاسلام طاهری با گرامیداشت یاد شهدای غزه و شهید اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد: ما شهید هنیه را به عنوان یک مهمان از دست دادیم؛ شهیدی که توسط اسرائیل غاصب در کشورمان ترور شد و به شهادت رسید و تردید و شکی وجود ندارد که انتقام می‌گیریم.

وی با تأکید بر اینکه زدن اسرائیل امری معقول و مشروع است و ایران تنها مجازات کننده اسرائیل در دنیاست. گفت: فلسطینی‌ها با خون خود هویت اسرائیل و با قیام خود ذات واقعی آنها را آشکار کردند و طوفان الاقصی طوفانی بود که تمام شخصیت اسرائیل که برای خود در فضاهای مجازی برای خود ساخته بود آشکار کرد.

امام جمعه کاشمر بیان داشت: تا قبل از طوفان الاقصی شاید غرب و اروپا نسبت به اسرائیل چنین نگاهی نداشته‌اند ولی با حمله طوفان الاقصی نگاه‌ها به کشور اسرائیل متفاوت شد و دشمن در شرایط وحشت قرار دارد و باید قطعا مجازات شود.

وی تأکبد کرد: اگر اسرائیل غاصب را مجازات نکنیم دشمن جسور می‌شود و هیچ میهمانی در ایران امنیت نخواهد داشت و باید اجازه دهیم که دشمن در همین رعب و وحشت بماند تا زمان حمله و خونخواهی فرا برسد.

خبرنگار افتخاری ببسیج: محمدحسین راستگو

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار