در پیام فرمانده سپاه شهرستان  کهنوج به مناسبت سالروز بازگشت اسرا به میهن آمده است؛

26 روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد
کد خبر: ۹۶۲۱۴۰۶
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ محمد برجی فرمانده سپاه شهرستان  کهنوج طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن را تبریک گفت.


بسم الله الرحمن الرحیم

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند. 

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، این روز بزرگ را به اسوه های صبر، شجاعت و ایستادگی؛آزادگان غرورآفرین و خانواده های محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال عافیت و طول عمر روز افزون برای این سرافرازان مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار