خبرهای داغ:
امام جمعه بوئین‌زهرا؛

تداوم آزادگی و استمرار پاسداری از انقلاب اسلامی از رسالت های آزادگان است 

تداوم آزادگی و استمرار پاسداری از انقلاب اسلامی از رسالت های آزادگان است 
حجت الاسلام رضوانی گفت: تداوم آزادگی و استمرار پاسداری از انقلاب اسلامی بر عهده شما عزیزان است که به اندازه همان ایثارگری‌ها، ارزشمند بوده و پاداش اخروی در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۱۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

قزوین_ به گزارش بسیج، مراسم تجليل از آزادگان سرافراز شهرستان بوئین‌زهرا با حضور علی‌اکبر طریقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا و اکبر کشاورز نجفی سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین در دفتر آزاده و جانباز، حجت‌الاسلام اسداله رضوانی امام جمعه بوئین‌زهرا برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضوانی در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ و گرامیداشت یاد و خاطره اسرا و آزادگان شهید، انقلاب اسلامی را دریای بیکران دانست و سهم ایثارگران و آزادگان در تحقق این انقلاب را به‌عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ و شایسته شکر، برشمرد.

 

امام جمعه بوئین‌زهرا خطاب به آزادگان، افزود: تداوم آزادگی و استمرار پاسداری از انقلاب اسلامی نیز در مرحله اول بر عهده شما عزیزان است که به اندازه همان ایثارگری‌ها، ارزشمند بوده و پاداش اخروی در پی خواهد داشت.

 

 بیان خاطرات توسط آزادگان و پذیرایی شام از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

گفتنی است پیش از این مراسم، حاضران با حضور در گلزار شهدای شهر بوئین‌زهرا، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/1007

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار