خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا :

اربعین حسینی نماد دلبستگی امت اسلام به سیدالشهداست / موکب درمانی احباب الرضا (ع) در کربلای معلی خدمت رسان زائران خواهد بود

سردار ملک شاهکوهی گفت : 88 نفر کادر درمانی در این موکب به ارائه خدمات پزشکی بهداشتی و امدادی خواهند پرداخت و خدماتی نظیر ویزیت عمومی ،ارائه داروی رایگان ،خدمات اورژانسی ،CPR  و دیگر خدمات مرتبط با حوزه پزشکی را به زائرین ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

اربعین حسینی نماد دلبستگی امت اسلام به سیدالشهداست / موکب درمانی احباب الرضا (ع) در کربلای معلی خدمت رسان زائران خواهد بود

 به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدارعلی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: حماسه اربعین نماد دل باختگی و اظهار ارادت عملی به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است که با وحدت راستین شیعیان و حتی سایر ادیان و مذاهب در اوراق تاریخ ثبت می شود.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان افزود: به همین منظور سپاه نینوا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی همچون سنوات گذشته با راه اندازی موکب درمانی احباب الرضا (ع) هیئت رزمندگان اسلام استان در کربلا معلی به خادمی زائران اربعین حسینی مفتخر گردیده است.

وی ادامه داد: 88 نفر کادر درمانی در این موکب به ارائه خدمات پزشکی بهداشتی و امدادی خواهند پرداخت و خدماتی نظیر ویزیت عمومی ،ارائه داروی رایگان ،خدمات اورژانسی ،CPR  و دیگر خدمات مرتبط با حوزه پزشکی را به زائرین ارائه خواهند داد.

سردار ملک شاهکوهی در پایان گفت: این موکب در کربلا معلی خیابان شارع العباس (ع) و در پارک متنزه الحسین (ع) متصل به عمود 1403 قرمز قرار دارد و زائرین گلستانی می توانند در صورت لزوم به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار