خبرهای داغ:
بانوی کارآفرین شوشتری که چرخ های خیاطی ؛چرخ اقتصاد ۵ خانواده رامی چرخاند.

بانوی کارآفرین ساکن شهرعرب حسن شوشتر از رمز موفقیت خود درتولید شغل برای بانوان بیکار این شهر می گوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درشوشتر ،خانم سمیه محمدزاده از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حوریه،حوزه حضرت فاطمه(س) باراه انداری کارگاه کوچک خیاطی ،چرخ اقتصاد ومعیشت ۸نفر را می چرخاند.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۰۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

سمیه محمدزاده در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تقدیر وتشکر از حمایتهای بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتردرارائه تسهیلات اشتغال زایی برای راه اندازی کارگاه خانگی خود گفت؛ فعالیت های اقتصادی  وتولیدی بسیجیان با ارائه طرح های نوین میتواند راهگشاه وسفره خانواده های زیادی را رنگین کند.

وی افزود: ازمهترین وشاید اصلی ترین دغدغه های که من را متقاعد به راه اندازی این کارگاه کرد،این بود که بتوانم سهم کوچکی درپیاده سازی شعار امسال به عنوان یک کارآفرین ساده را عملی کنم.

سمیه محمدزاده افزود:واقعا از تلاشها وحمایت های بسیج سازندگی که با پرداخت تسهیلات وایجاد بازار برای فروش محصولات این کارگاه داشته تشکر میکنم.

وی درادامه ،پشتکار واراده مستحکم را رمز موفقیت خود در این شغل بیان وافزود: اگر انسان بخواهد کاری را انجام بدهد در پی آن تلاش وعزم راسخ داشته باشد میتواند هر سدی را که جلوی راه او است را بردارد.

خانم محمدزاده در خصوص بازار فروش خود هم خاطرنشان کرد: عمده فروش محصولات خودرا در سطح شهرستان وشهرهای همجوار به فروش می رسدودرآستانه بازگشایی مدارس  با دوخت لباس مدارس بازار خوبی برای این کارگاه به دنبال دارد ومیتوانم نزدیک به ۱۵نفر را دراین کارگاه مشغول به کار کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار