خبرهای داغ:

آچار به دستان امام حسین(ع) در تویسرکان

همدان-آچار به دستان امام حسین(ع) در تویسرکان، امسال نیز برای ارائه خدمت رایگان به زوار سیدالشهدا(ع) در اربعین حسینی پای کار هستند.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عیار عشق همان است و عیار خلوص همان فقط عشق به سرورو سالار شهید عالم و بس؛ با دستانی سیاه از روغن گریس اما قلب‌هایی شفاف همچون آینه سال قبل هرچه اصرار کردیم برای تقدیر از آنها توسط مسئولین قبول نکردند برخی اشک ریختند و برخی سر به زیر افکندند و گفتند فدای قطره خون حسین ...

خادمی با عشق؛ همه استاد کار هستند، این چند روز را به عشق اباعبدالله (ع) مغازه خود را وقف امام حسین(ع) کرده‌اند و پای کار امام حسین(ع) هستند تا خدمتی به زائران اربعین سرور و سالار شهیدان ارائه کنند بدون هیچ چشم داشتی و صرفاً برای دل خود و جلا دادن به آن تا زنگار زمانه را از دل پاک کنند و اینگونه سفر معنوی تا کربلا داشته باشند و بگویند «السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام».

اینجاست که می‌شود گفت کارشان ارزش زیارت را دارد. چون قرار است در راه مانده و امام حسین(ع) را اینگونه خدمت کنند و این چند روز خود را وقف زائر سیدالشهدا (ع) کردند؛ خودشان می‌گویند ما آچار به دستان امام حسینیم .

۱۱۰ نفر از تعمیرکاران تویسرکان آمادگی خود را برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) در مسیر رفت و برگشت به صورت رایگان و یا هزینه اندک اعلام کردند.

بار دیگر تعمیرکاران خودرو در شهرستان تویسرکان؛ بلوار شهید اشرفی اصفهانی (بلوار کرمانشاه) به زائران اربعین لبیک گفتند و با تخصص‌های مختلف از قبیل مکانیکی، جلوبندی، صافکاری، نقاشی، باطری سازی، آپاراتی، تعویض روغنی، تراشکاری، کارواش، لوازم یدکی و... اعلام آمادگی کردند که در ایام اربعین به زائرانی که به علت خرابی وسیله در راه مانده‌اند کمک کنند.

زائرین اربعین حسینی می‌توانند برای هماهنگی با ۰۹۱۸۳۵۲۰۱۱۴ ‏تماس بگیرند.

همه ما می‌توانیم در این مسیر خدمت شریک باشیم با هدیه هر نوع وسیله یدکی که در منزل داریم، قرار دادن منزل مسکونی برای استراحت زائرین، تهیه غذا برای زائرین حتی یک پرس و جابجایی زائرین با خودرو شخصی  حتی یک سرویس.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار