خبرهای داغ:
میرزایی:

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

همدان-رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از تامین زمین برای ساخت بیمارستان آموزشی ۴۰۰ تختخوابی و آغازعملیات اجرایی آن در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۱۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر کریم میرزایی در جمع خبرنگاران ملایر، اظهار کرد: ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان بود که عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار آغاز خواهد شد و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم تا عملیات اجرایی این بیمارستان را در هفته دولت آغاز کنیم.

وی از راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: دستگاه آنژیوگرافی با مبلغ بیش از ۴۰ میلیارد تومان به همت وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر و مجمع خیرین سلامت شهرستان خریداری و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر به اهمیت وجود این دستگاه در شناسایی و درمان بیماران قلبی_عروقی شهرستان ملایر اشاره و تاکید کرد: اضافه شدن دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان امام حسین(ع) کمک شایانی به کاهش هزینه‌های درمانی بیماران قلبی_ریوی شهرستان ملایر و شهرستان‌های هم جوار می‌کند.

وی با بیان اینکه در سطح بهداشت و درمان تاکنون خبرهای خوبی منتشر و طی سه سال اخیر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی گام‌های موثری برداشته شده است، افزود: طی سه سال اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات بهداشتی و درمانی وارد شهرستان شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه ملایر علاوه بر تامین نیازهای درمانی و بهداشتی شهروندان، بیماران جنوب استان را نیز پوشش می‌دهد، ارتقا دانشکده پرستاری به علوم پزشکی و تجهیز بیمارستان امیرالمومنین جوراب را جز اتفاقات خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان برشمرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر نیز در ادامه با تاکید بر اینکه سلاح یک خبرنگار قلم اوست و به همین دلیل می‌تواند در جامعه مفید و موثر باشد، گفت: جامعه‌ای که خبرنگار خوبی داشته باشد در سلامت به سر برده و خیلی از مشکلات آن حل می‌شود بنابراین خبرنگاران فرصتی برای بخش بهداشت و درمان هستند.

دکتر علی حیدری با بیان اینکه اقدامات مراکز بهداشت در جامعه نهفته است، آموزش و اطلاع‌رسانی در مناسبت‌های مختلف و واکسیناسیون به موقع را از جمله اقدامات مراکز بهداشتی برشمرد.

وی با اشاره به افزایش تولد داشتیم، افزود: یکی از موضوعات مهم در حوزه بهداشت، جوانی جمعیت و اولین اقدام در این حوزه آموزش و تبیین است که با وجود آموزش‌های لازم هنوز رشد و افزایش قابل قبولی در حوزه تولدها نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار