خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی‌موثقی:

احسان در عرصه مدیریت سیاسی و اجتماعی باید حاکم باشد

همدان-امام جمعه همدان گفت: احسان در عرصه مدیریت سیاسی و اجتماعی باید حاکم، و ارتباط مدیران کل با زیر مجموعه و مردم مبتنی بر احسان و کرامت باشد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
احسان در عرصه مدیریت سیاسی و اجتماعی باید حاکم باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی همدان اظهار کرد: از دهه ۷۰ تاکنون گرفتار برخی از تشریفات اداری شده‌ایم و متاسفانه برخی از مسائل غلط به یک فرهنگ تبدیل شده است و از آن تبعیت می‌کنیم.

وی بیان کرد: نزدیک به مردم بودن و برطرف کردن برخی از تشریفات ساختگی یکی دیگر از مواردی است که مدیران برتر باید آن را رعایت کنند.

امام جمعه همدان ادامه داد: رییس جمهور باید این موضوع را به عنوان یک فرهنگ، نهادینه کند چرا که رفتار وی نشان می‌دهد رییس جمهور منتخب ویژگی مردمی و ساده بودن را دارد و امیدواریم با حفظ آن، این ویژگی را در جامعه جا بیاندازد.

وی افزود: احسان در عرصه مدیریت سیاسی و اجتماعی باید حاکم، و ارتباط مدیران کل با زیر مجموعه و مردم مبتنی بر احسان و کرامت باشد.

شعبانی موثقی تصریح کرد: کار مبتنی بر احسان و کرامت یعنی اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی به عدالت ختم شده باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی متناسب با عدالت‌محوری رتبه بندی شوند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار محسنانه نباید همراه با منت باشد، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در طول سه سال گذشته در دولت سیزدهم اجرا شد اما منتی در آن وجود ندارد و این کارها بنا بر مجاهدت‌های شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی برای خدمت به مردم بوده است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در ایام اربعین باید خدمت رسانی به زائران در دسترس باشد، یادآور شد: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی و قرار گرفتن همدان در مسیر زائران حرم اباعبدالله (ع) تعداد ۱۶۷ موکب توسط هیات‌های مردمی استان همدان راه‌اندازی شده است.

وی گفت: ۱۶۷ موکب مردمی در استان همدان راه‌اندازی شده که اگر حمایت دستگاه‌های اجرایی نبود این کار خیر و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار