خبرهای داغ:
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۴۲ نفر از فعالین منتخب مساجد خراسان جنوبی به مسجد مقدس جمکران/ تجلیل از ۹ منتخب استان در آیین "مثل ابراهیم"

اسماعیلی از برگزاری دومین آیین تجلیل از فعالان مساجد کشور در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: ۴۲ نفر از فعالین مساجد خراسان جنوبی برای شرکت در این آیین به مسجد مقدس جمکران اعزام‌ می‌شوند و از ۹ منتخب مساجد استان در این مراسم تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۲۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ عزت‌الله اسماعیلی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری دومین آیین تجلیل از فعالان مساجد کشور در مسجد جمکران با عنوان مثل ابراهیم به مناسبت ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مسجد خبر داد و گفت: ۴۲ نفر از فعالان مساجد خراسان جنوبی برای شرکت در این آیین به مسجد مقدس جمکران اعزام‌ می‌شوند.

وی عنوان کرد: این آیین برای دومین سال متوالی به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در ۳۱ مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد؛ باحضور مسئولين کشوری و لشکری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود. 

 معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) استان افزود: براساس سهمیه ابلاغی؛ ۴۲ نفر از فعالین، الگوهای موفق و منتخبین مساجد خراسان جنوبی به منظور تجلیل و تکریم در این آیین شرکت خواهند کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه هرساله یک مسجد به عنوان مسجد برتر از استان در سطح کشوری معرفی و تجلیل می‌شود، گفت: امسال مسجد امام حسین(ع) روستای چاهک از شهرستان قاینات به عنوان مسجد برتر سال از خراسان جنوبی به این آیین معرفی شد.

 وی ادامه داد: این آیین باعنوان "مثل ابراهیم" به یاد شهید جمهور عزیزمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی که به عنوان یک امام جماعت تراز شناخته می‌شدند، نامگذاری شده است.

 معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این مراسم از ۳۱۳ نفر از منتخبان برتر کشوری تجلیل می‌شود که ۹ نفر از این منتخبین از استان خراسان جنوبی هستند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سال گذشته نخستین آیین گرامیداشت روز مسجد، با حضور رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد و ۵۵ نفر از فعالین و عوامل موثر در اعتلای مساجد استان خراسان جنوبی در این همایش شرکت کردند و از این تعداد ۸ نفر مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار الرضا (ع) گفت: فعالین منتخب مساجد متشکل از ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر، هیئت امنا، خیرین، واقفین و مسئولین محلی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار