خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) عنوان کرد:

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه خبر و خبررسانی

به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه با اهدای لوح تقدیر با حضور خبرنگاران پایور، بسیجی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در روابط عمومی وتبلیغات این لشکر انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۰۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است نامگذاری این روز و هفته به عنوان روز خبرنگار، یعنی ما باید منش، سیره و خط شهدای گرانقدر خبرنگلر را ادامه دهیم.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: راه شهدای خبر نگار را می توان مسیر اخلاق، ادب و صداقت و دلسوزی، مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها و نیکی ها معنی کرد.

 این مسئول خطاب به خبرنگاران تصریح نمود: ما به عنوان مدیران اجرایی در لشکر با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود . ایشان به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری وتولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد وعملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جریان همه گیری در حوادث مختلف شایسته تقدیر دانست و افزود: انتظار داریم کماکان روشنگری و اطلاع رسانی و ایجاد حساسیت در رابطه با اخبار مختلف  در دستور کار قرار گیرد همچنین در موضوع مشکلات سطح لشکر و رفع این موانع صادقانه دست نیاز خود را به سوی جامعه خبری در گردانهای امام حسین(علیه السلام) دراز کرده و انتظار داریم در راستای نهادینه شدن فرهنگ دریافت خبر و ارسال خوب خبر نهایت تلاش را معمول نمایید .

این مسئول ادامه داد: گرامیداشت روز خبرنگار به معنی تجلیل از زحمات و از خود گذشتگی افرادی است که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته ای از عقل، درایت و پشتکار توام با ذوق، استعداد، عشق و حس مسئولیت اجتماعی می دانند و با هوشمندی و ریسک پذیری بدون در نظر گرفتن علایق، سلایق و با کنار گذاشتن هرگونه تعصب و وابستگی های سیاسی و جناحی، اخبار واقعی را به مردم انتقال داده و زمینه رشد و توسعه و سربلندی کشور، خشکانیدن ریشه فساد و همچنین ارتقاء سطح رفاه و معیشت هموطنان عزیزمان را فراهم می آورند.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین حقوق خبرنگاران آزادی بیان است ضمن اینکه اگر خبرنگار پایه‌های اخلاق و مسئولیت‌های حرفه‌ ای خبر را پیش بگیرد، حقوق مادی و معنوی وی نیز تامین خواهد شد.

این مسئول خطاب به اهل رسانه در جامعه افزود: دست‌اندرکاران رسانه باید بدانند خبرنگاری شغلی معمولی برای ارتزاق نیست بلکه یک رسالت اجتماعی برای آگاهی بخشی به جامعه است که البته در این میان برخی مسائل و مشکلات حقوقی و قانونی نیز وجود دارد که باید از سوی دولتمردان حل شود تا رسانه‌ها به کیفیت محتوایی مطلوب و مناسب‌تری دست یابند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از مجاهدت و شجاعت دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی که حق محوری، حق طلبی و حق گویی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، از ایزد منان برای تلاشگران این عرصه سلامت جان و نفس، سعادت و سرافزاری و همچنین توفیق در تداوم هدایتگری کارشناسانه جامعه و کشورمان را مسئلت دارم.

در پایان این برنامه از 24 خبرنگار نمونه گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار