خبرهای داغ:

امام جمعه و استاندار یک قطعه زمین به آرین سلیمی اهدا کردند

امام جمعه و استاندار کرمانشاه، در آیینی یک قطعه زمین به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به آرین سلیمی قهرمان المپیک پاریس اهدا کردند.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیین تجلیل از آرین سلیمی، دارنده مدال طلای رشته تکواندو در المپیک پاریس با حضور حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و صحرایی استاندار کرمانشاه در نماز جمعه امروز مرکز استان برگزار شد.

در این آیین که پدر و مادر و مربی آرین سلیمی و نمازگزاران کرمانشاهی هم حضور داشتند، یک قطعه زمین از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به قهرمان پرافتخار کرمانشاهی اهدا شد.

بر اساس ارزیابی کارشناسان راه و شهرسازی، ارزش این زمین دو میلیارد و 300 میلیون تومان است. اقدامات لازم جهت سند این زمین برای قهرمان کرمانشاهی المپیک توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در حال انجام است.

 پیش از این نیز اداره کل ورزش و جوانان 700 میلیون تومان به آرین سلیمی اهدا کرده است.

 

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: کسی که با اخلاق و منش پهلوانی بالاترین مدارج قهرمانی جهان را کسب می‌کند علاوه بر شادی ورزشی، الگوسازی بسیار خوبی را در استان فراهم می‌کند که تمام اقشار جامعه تشویق شوند بهتر و بیشتر ورزش کنند.

وی با ابراز امیدواری از افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک عنوان کرد: برای اینکه تلاش این جوان گرامیداشته شود و این الگوسازی در ابعاد مختلف برای جوانان محقق شود اگرچه می‌دانیم ارزش روحی و روانی این قهرمانی بسیار بالاتر است اما ما نیز تشویق و ترغیب زندگی شاداب، سالم و همراه با ورزش را ضروری می‌دانیم.

استاندار کرمانشاه گفت: با مشورت نماینده ولی فقیه، ورزش و جوانان و اداره کل راه و شهرسازی، برای ادامه مسیر قهرمانی و تشویق ایشان یک قطعه زمین به ارزش دو میلیاد و 300 میلیون تومان و 700 میلیون تومان نقدی به عنوان هدیه تقدیم خواهد شد.

صحرایی افزود: امیدواریم این جوان این مسیر پرافتخار را با منش پهلوانی ادامه دهد و چنانچه مانعی برای حرکت قهرمانی ایشان نباشد مقدماتی فراهم شود که در استان کرمانشاه باشگاهی برای تریبت نسل ورزشکار راه‌اندازی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار