خبرهای داغ:
رئیس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بازرسی ۱۴ گروه بهداشتی از مواکب و زائرسراهای لرستان؛

بازرسی ۱۴ گروه بهداشتی از مواکب و زائرسراهای لرستان؛
رئیس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستا گفت: ۱۴ تیم بهداشت محیط از فعالیت مواکب و زائرسراهای استان در ایام اربعین بازرسی شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۴۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، ستایش دریکوند رئیس گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۴ گروه بازرسی بهداشت محیط از مواکب، زائرسراها، رستوران‌ها و مراکز بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی در لرستان فعالیت دارند.

 دریکوند تصریح کرد: گروههای بازرسی بهداشت محیط با اولویت نظارت بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت عمومی و بهداشت آب و مواد غذایی در ایام اربعین حسینی (ع)در استان لرستان فعالیت می کنند.

وی خاطر  نشان  کرد:  در این بازرسی‌ها، از تجهیزات پرتابل سنجش عوامل محیطی در راستای شناسایی آلودگی‌ها استفاده می شود،  و مواردی از جمله جمع‌آوری و دفع بهداشتی پسماند‌ها برای پیشگیری از هرگونه آلودگی و رشد حشرات و جوندگان انجام خواهد شد.

ستایش دریکوند با اشاره به خطرات پرتو‌های فرابنفش خورشیدی اظهارداشت:  زائران اربعین حسینی (ع)   برای پیشگیری از خطرات پرتو‌های فرابنفش خورشید از لباس‌های آستین بلند، کلاه لبه دار، عینک دودی و کرم ضدآفتاب با spf بالاتر از ۳۰ استفاده کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار