خبرهای داغ:

کلاس آموزش خیاطی ویژه نوجوانان در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی کلاس های آموزشی خیاطی و قرآن در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۶۱
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در ماه محرم، ماه حزن و سوگ ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش مراسم عزاداری و روضه ابا عبدالله (ع) هرروز در نوبت صبح در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار می شود.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سوگواره سید و سالار شهیدان تا پایان ماه صفر همراه با نشست های روشنگری و همکاری خادمان بسیجی ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به برپایی مداوم کلاس های نوجوانه های صالحین تا پایان فصل تابستان گفت: کلاس آموزش خیاطی یک روزه با مشارکت پایگاه و خیاطی مطلس در این کارگاه آموزشی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در این کارگاه یک روزه مهارت آموزان بسیجی نحوه برش و دوخت چهل تیکه دوزی، کیمونو مربعی، شومیز چین دار و یک مدل مانتو را آموزش دیدند.

فیض اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، کلاس آموزشی حفظ جزء سی قرآن کریم محیصا با مربیگری نوجوان بسیجی برپا شد.

او خاطرنشان کرد: تهیه هدایایی از جمله دستبند (دست سازه) و آجیل مشکل گشا توسط نوجوان بسیجی، ویژه سفر معنوی اربعین جهت هدیه به کودکان عراقی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار