نام اربعین حسینی تداعی کننده حماسه عاشورا است

خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام محدود به مکان نیست، بلکه از هر نقطه ای از جهان ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می توانند ارادت خود را به آن امام همام ابراز کنند.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

محمد جواد شهری ،خادم موکب شهید مهران شوری زاده از گروه جهادی" حب الحسین(ع)"در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: هنگامی نام اربعین به میان می آید، حماسه حضور حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام )در صحرای کربلا در ذهن تداعی می شود .

 

وی در ادامه افزود: پیاده روی زائرین اربعین حسینی(ع) و مشرف شدن زائرین به کربلای معلا و زیارت حرمین مقدس کربلا ،یادآور مشقت و سختی های ،حضرت زینب (سلام الله علیها)و کاروان اسرا ،در این مسیر است.

 

شهری تصریح کرد: اکنون تمام شیعیان سرتاسر جهان برای اربعین امام حسین (علیه‌السلام )تمام تلاش خود را می کنند وهر کسی با هر نیتی می تواند خدمت خودش را به زوار امام حسین (علیه‌السلام)ارائه کند.

 

وی اذعان داشت: موکب شهید شوری زاده از سال ۱۴۰۰با همت گروه جهادی "حب الحسین(علیه السلام) تشکیل شد و اکنون سومین سال ،توفیق خدمت به زوار پیاده روی اربعین حسینی(ع) را پشت سر می گذارد.

 

محمدجواد شهری ،ضمن اشاره به خدمات موکب شهید شوری زاده به زائرین حسینی(ع)تصریح کرد: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام محدود به مکان نیست، بلکه از هر نقطه ای از جهان ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می توانند ارادت خود را به آن امام همام ابراز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار