خبرهای داغ:

سفر تیم تخصصی بهارنکو به اولین نمایندگی برون استانی این گروه موسسات

مدیر عامل بهارنکو از سفر چهار روزه مسوولین این گروه موسسات به ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیر عامل بهارنکو از سفر چهار روزه مسوولین این گروه موسسات به ارومیه خبر داد. 

دکتر حمید مقامی با اشاره به اینکه در این سفر قائم مقام مدیرعامل، مدیر منابع سازمانی، سرپرست محصول، اساتید روانشناسی‌، احکام و حقوق حضور داشتند،  گفت: راه‌اندازی نمایندگی آذربایجان غربی در فضایی با تنوع مذهبی و قومی بسیار چالش‌ برانگیز بود و این موفقیت نتیجه زحمات شبانه‌روزی یک تیم کوشا است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای این سفر دیدارهایی جداگانه با کشیش کلیسای ارومیه و امام جمعه اهل سنت این شهرستان انجام پذیرفت، اظهار کرد: در این دیدارها بهارنکو جهت همکاری اعلام آمادگی کرد که مورد استقبال امام جمعه اهل سنت و کشیش کلیسای ارومیه واقع شد و برنامه ریزی های ابتدایی نیز صورت پذیرفت. 

مدیر عامل بهارنکو برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی تیم تخصصی و مسوولین دفتر مرکزی بهارنکو با کارکنان، مربیان و اساتید نمایندگی بهارنکو در استان آذربایجان غربی را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این سفر برشمرد. 

مقامی برگزاری نشست هایی با اساتید احکام، روانشناسی و اقتصاد را از دیگر برنامه های اجرا شده برشمرد و اظهار کرد: همچنین طی این چهار روز دوره های فشرده آموزشی نیز برای اساتید برگزار شد. 

وی به بازدید از آزمایشگاه‌ها و دفاتر ازدواج ارومیه توسط مسوولین دفتر مرکزی بهارنکو اشاره کرد و افزود: پس از این بازدیدها، جلسه‌ای نیز با رئیس کانون سردفتران استان آذربایجان غربی هماهنگ و برگزار شد. 

مدیر عامل بهارنکو همچنین به مصاحبه‌های انجام شده با متقاضیان تدریس و مشاوره اشاره کرد و گفت: در طول سفر تیم منابع سازمانی همراه در این سفر بیش از هشت مصاحبه را انجام دادند.

مقامی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی موسسه آورده‌های خوب مشابه پروژه‌ای که در شیراز اجرا شده است، خبر داد و تأکید کرد: در ادامه، افتتاح کافه کتاب در نمایندگی بهارنکو ارومیه در اولویت خواهد بود.

وی همچنین راه اندازی موسسه پس از ازدواج (تابان) را از چشم اندازهای نمایندگی بهارنکو در ارومیه برشمرد و اظهار کرد: نمایندگی بهارنکو در ارومیه این قابلیت را دارد که همچون نمایندگی مرکزی فعالیت های خود را گسترش داده و در حیطه های پیش و پس از ازدواج نیز فعالیت و خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار