خبرهای داغ:
یادداشت مدیرمسوول؛

حُبُ الحُسَینْ، یَجمَعُنا

حُبُ الحُسَینْ، یَجمَعُنا
امروز «حب الحسین یجمعنا» را در غزه می بینیم، در خیابان های بلاد کفر. جریان پرخروش آخرالزمانی که پرچم مظلومان را به دست گرفته و در حمایت و دفاع از مظلوم بر می‌خیزند. این همان راه امام حسین(ع) و مکتب عاشوراست.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

امروز آرام آرام همراه کاروان اهل بیت به اربعین ارباب نزدیک می شویم. اربعینی که به یاد شهادت سیدالشهدا(س) زنده شد و به راستی این همان خون خداست که هرگز نمی میرد.

 

چه رمز و رازی در قیام حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و نهضت حسینی نهفته است که نسیم موهبتش، آرام بخش قلب های جهان و گرمای سوزانش داغی بر پیکر دشمنان اسلام است.

 

امروز، با تمام شیطنت های رسانه ای و جنجال های امنیتی دشمنان اسلام، مردم دنیا فارغ از هر چیز دیگر فقط به یک چیز فکر می کنند. "حب الحسین یجمعنا". این جمله واقعی قطعا کلیدواژه وحدت ما مسلمانان در کل دنیا شده و هرروز در حال گسترش است.

 

«حب الحسین یجمعنا» را در غزه می بینیم، در خیابان های شهرهایی که در بلاد کفر قرار دارند. جریان پرخروش اخرالزمانی که پرچم مظلومان را به دست گرفته و در حمایت و دفاع از مظلوم بر می‌خیزند. این همان راه امام حسین(ع) و مکتب عاشوراست.

 

امروز همه مسلمانان و هر دین و مذهبی می داند جاذبه که سید الشهدا دارد هر قلب آماده و سالم را به خود جلب می کند و این قلب های پرتپش، به سان رودخانه های مواج در حال پیمودن مسیر دریای معرفت سیدالشهدا هستند. قلب های عاشقی که در آب فراتِ تا ابد حسرت زده، تطهیر می کنند و این مسیر اربعین است که با حضور میلیونی نشان می دهد زیر پرچم حسین(ع)، با وحدت کلمه، همه یک خانواده ایم. 

 

دنیا سراسر مشکلاتی است که بشر را مغلوب خود کرده اما جریان عظیم پیاده روی اربعین و حضور پر شور و جاذبه ملت امام حسین از هر رنگ و زبان و مذهبی، نشان می دهد که راه سیدالشهدا(س)، هرگز نمی میرد و هر روز بر عظمت و جریان این راه پرنور اضافه می شود. جاذبه ای که امروز ابرقدرت ها فریاد می زنند که صدای ما بلند نشود، برای همين است که حاضرند پول های گزاف خرج کنند که نام و ياد و خون حسين علیه السلام و واقعه عاشورا، شناخته نشود. اما مکتب عاشورا و حرکت بزرگ اربعین به همه نشان می دهد اسلام پیروز است و حقیقت حرکت امام حسین(ع) از بین رفتنی نیست و این را می دانیم که راه و مسیر اربعین به ظهور منجی منتهی خواهد شد. انشالله ...

 

انتهای پیام/۱۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار