خبرهای داغ:

حضور وبازدید فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ایذه و بازدید از مواکب ورودی شهرستان

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام ضمن حضور و عرض خداقوت وخسته نباشید از نزدیک در جریان وضعیت مواکب میدان ولیعصر(عج) شهرستان ایذه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۹۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه سرهنگ پاسدار اکبر میرنام باحضور در مواکب ضمن خداقوت و خسته نباشید به محضر خواهران و برادران عزیزی که به صورت خود جوش و به قصد تقرب به پروردگار و جلب رضایت آقا و مولای خود در جهت پذیرایی و اسکان زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام شبانه روز بدون احساس خستگی خدمت می کنند، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران حسینی قرار گرفت.

فرمانده سپاه ایذه درمصاحبه با خبرنگار بسیج گفت؛ بحمدالله حال و هوای شهرستان ما بویژه مسیرهای منتهی به ورود و خروج زائرین اربعینی و مکان‌های اسکان در سطح شهرستان در ظل عنایات و توجهات اهلبیت عصمت و طهارت در این ایام حال و هوای کربلای معلی و عتبات عالیات را دارد .

وی افزود؛ با زحمات و مساعدت‌های مردم مومن و خداجوی، خیّرین عزیز و همچنین ارگانهای مختلف و خصوصا با حمایت فرماندار و امام جمعه محترم شهرستان و روحانیت عزیز، امسال در کیفیت و کمیّت امورات مواکب ورودی شهرستان خداراشکر رونق خوبی را شاهد هستیم که از همه عزیزان دخیل در این امر خداپسندانه تشکر می کنیم و امیدواریم که زیارت و شفاعت آقا اباعبدالله رزق و روزی آنها باشد .

سرهنگ میرنام درخصوص سابقه فعالیت مواکب در شهرستان گفت؛ برخی مواکب مانند موکب انصارالحسین به فضل پروردگار و عنایت اهلبیت سابقه ده ساله ای در خدمت گزاری به زوّار سالار شهیدان دارد و همینطور مواکب دیگر که از یک سال تا ۱۰ سال در این کار بزرگ و الهی یعنی خدمت گزاری به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام توفیق خدمت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار