خبرهای داغ:
مسئول موکب شهید محمد بروجردی:

پذیرایی روزانه بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی

پذیرایی روزانه بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی
مسئول موکب شهید محمد بروجردی گفت: روزانه به بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی خدمت رسانی می‌ شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۳۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، با موسم اربعین حسینی هر ساله شهرستان بروجرد در استقبال از زائران، ارادت خود را به اهل بیت و ابا عبدلله الحسین (ع) به منصه ظهور گذاشته و با برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، میزبان زائران اربعین حسینی هستند. 

شوق و دلدادگی به سرور مان حسین (ع) معنایش همین است، که امروز در همین موکب های اربعین شاهد هستیم از خیل عاشقانی که به پابوسی یار می روند و کربلایی می‌شوند و تا آنانی که شبانه روز آستین غیرت را بالا زده و در موکب ها خدمت می کنند.

این روزها مردم سراسر دنیا و ایران اسلامی جنب و جوشی مضاعف دارند، برخی با خدمت به زائران اربعین از راه دور دل‌های را روانه کوی دوست کرده‌اند. همین ها خادمان حرم امام حسین (ع) و میدان دار ملت امام حسین (ع) هستند.

حسین نصرالهی، مسئول موکب شهید محمد بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان افزود: موکب شهید محمد بروجردی واقع در ابتدای آزاد راه محور بروجرد - خرم‌آباد، روزانه به بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی در طول شبانه روز خدمت رسانی می‌کنند. در موکب شهید بروجردی روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر اسکان داده و پذیرایی (شامل سه وعده) می‌شوند.

نصرالهی با اشاره به حضور ملیت های مختلف در این پیاده روی عظیم اضافه کرد: موکب شهید محمد بروجردی روزانه میزبان بیش از ۱۵۰۰ زائر حسینی از کشورهای افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان و ... است. 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر آقا و خانم در طول شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنند، افزود:  طبق بیانات مقام معظم رهبری، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را پدید آورده است.
 
مسئول موکب شهید بروجردی تصریح کرد: خدمت به زوار اربعین، نشانی از تقوایی قلوب است که امروز خادمان بروجردی این افتخار بزرگ را در دست دارند.

نصر الهی خاطرنشان کرد: خیرین و علاقمندانی که تمایل دارند نذورات خود را به موکب شهید محمد بروجردی با هدف خدمت به زائران اربعین حسینی می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۶۶۲۴۵۴۹ تماس بگیرند و نذورات نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار