خبرهای داغ:

اجرای ۶۵۰ هزار نفر خدمت رضوی در شاهرود/ادارات در ترویج فرهنگ رضوی اثرگذار باشند

شاهرود_ مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شاهرود با اشاره به انجام ۶۵۰ هزار نفر خدمت در سال گذشته، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ترویج فرهنگ رضوی اثرگذار باشند.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

اجرای ۶۵۰ هزار نفر خدمت رضوی در شاهرود/ادارات در ترویج فرهنگ رضوی اثرگذار باشندبه گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی احمدیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهرود در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات حوزه الحدید شهرستان شاهرود در سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان مرکز شاهرود با بیان اینکه از سال ۱۳۹۶ کانون خادمیاران رضوی مصوب شده است، افزود: کار این کانون کمک به محرومین است و در شهرستان شاهرود ۲ هزار خادمیاران رضوی ثبت نام کردند و ۲۰۰۰ نفر به عنوان یاور رضوی در ۸۰ کانون خدمت رضوی که ۲۰ کانون تخصصی است، ارائه خدمت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه این خدمات داوطلبانه است و هر خادمیار صفحه شخصی در سامانه دارد و اجازه شیفت خدمتی در حرم رضوی دریافت می‌کند، گفت: این نهاد یک سازمان مردم نهاد است که ۲۰ نوع خدمت متنوع دارد و در سال گذشته ۶۵۰ هزار نفر خدمت ارائه شده است که برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز پشتیبانی کرده اند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شاهرود با اشاره به فعالیت چایخانه رضوی، اظهار کرد: این چایخانه یکی از فعالیت‌های فرهنگی است که هر هفته اجرا می‌شود و ظرفیتی است برای خدمت رسانی به مردم و برپایی میز خدمت توسط ادارات و سایر برنامه‌ها که می‌توان بهره برداری نمود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تخصصی خادمیاران در اداراتی که مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در این راستا مدیران باید کمک کنند تا در ترویج فرهنگ رضوی همه اثرگذار باشیم و در ادارات و سازمان‌های دولتی هر روز می‌توان در این راستا تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار