مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر:

اجرای ۱۸۰ برنامه توسط سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در هفته دولت/ رویکرد بسیج ادارات خادمانه، امید بخش و روشنگرانه است

مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر گفت در هفته دولت ۱۸۰ برنامه توسط سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق (ع) در سطح استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر مسئول سازمان بسیج ادارات در مصاحبه با خبرگزاری بسیج و در آستانه هفته دولت ضمن  گرامیداشت روز بسیج کارمندان، یاد و خاطره ۲۱۰۰۰ شهید کارمند ، شهدای دولتمرد، شهیدان رجایی و باهنر بویژه  شهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: نقش دولت در تثبیت و پایداری انقلاب اسلامی در کنار سایر اقشار نقش ممتاز و برجسته ای است و تقدیم بیش از ۲۱۰۰۰ شهید کارمند و کارگزار بیانگر این نقش آفرینی برجسته است.

اسکندری هفته دولت در تقویم سپاه و بسیج را هفته بسیج ادارات نامید و این تقارن را بیانگر پیوند عمیق و تعامل سازنده میان دولت و بسیج عنوان کرد. 
ایشان با اشاره به شعار محوری بسیج ادارات در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد عواملی که در بستر دولت می‌تواند مراقبت از انقلاب اسلامی را در همه حوزه ها  تضمین کند تفکر جهادی و  کارآمدی است و بسیج ادارات به دنبال تقویت این مولفه ها در بدنه دولت است.

وی دولت سازی اسلامی را یکی دیگر از وظائف و رسالت های بسیج ادارات دانست و تاکید کرد در سیر دستیابی به تمدن نوین اسلامی، تربیت و پرورش کارگزار تراز انقلاب در جهت شکل دهی دولت مطلوب، عنصری تاثیرگذار و مبنایی است.  
مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر با اشاره به استقرار دولت چهاردم در کشور گفت رویکرد خادمانه، امید بخش و روشنگرانه بسیج ادارات همچنان به عنوان نقشه راه سازمان مطرح بوده و نگاه مسئولانه به مسائل کشور بیش از گذشته تقویت خواهد شد.
سرهنگ اسکندری با اشاره به اجرای برنامه های متعدد در هفته دولت از سوی حوزه ها و پایگاه‌های اداری سراسر استان تصریح کرد رویکرد همه برنامه ها ارائه خدمت بی منت به مردم و ایجاد امید و نشاط در جامعه است. 
وی برگزاری یادواره شهدا ، اجرای رزمایش جهادی تخصصی مدیران دستگاه‌ها، نشست هم اندیشی نخبگان اداری استان، ویژه برنامه روز کارمند، تجلیل از مدیران جهادی استان، تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی، دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند، برگزاری نشست‌های زیست عفیفانه، نذرخون، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، تولید محتوا با هشتگ #دولت_اسلامی به عنوان شناسه عملیات رسانه ای بسیج ادارات و فضاسازی تبلیغی متناسب با روز قشر را از برنامه های اساسی و قله ای در این هفته دانست.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار