خبرهای داغ:

بدرقه ورزشکاران اعزامی خوزستان به پاراالمپیک فرانسه

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی خوزستان به مسابقات پاراالمپیک فرانسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۷۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درمراسمی با حضور مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از الهام صالحی، هاشیمه متقیان، امان الله پاپی، صادق بیت سیاح، عرفان بندری، احمد امین زاده و غلامرضا رحیمی ورزشکاران شرکت کننده درمسابقات پارالمپیک قرانسه تجلیل شد.

 

زهرا کرم زاده، حسین امیری و مهدی فارسی مربیان خوزستانی اعزامی به پاررالمپیک نیز در این مراسم که استاندار استان نیز حضور داشت، تقدیر شد.

 

همچنین ورزشکاران استان در صورت کسب مدلل طلا ۶۰۰، کسب مدال نقره ۵۰۰ مدال برنز ۴۰۰ میلیون تومان پاداش از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پاداش دریافت خواهند کرد.

 

پیش از این مقرر شده بود با همکاری منابع طبیعی خوزستان ۵ هکتار زمین طرح زارعت چوب به این ورزشکاران و مربیان در شهرستان‌های محل سکونت آنها اهدا شود.

 

ورزشکاران استان در رشته‌های پارادوو میدانی، پاراتیراندازی باکمان و پارا وزنه برداری با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

 

جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانیابان کشور، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سکینه ناصری مقدم معاون ورزش بانوان و جواد حردانی رییس هیئت ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان نیز در مراسمی تقدیر از ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک که در تهران برگزار شد، حضور داشتند.

 

مسابقات پاراالمپیک فرانسه از هفتم تا هجدهم شهریورماه در پاریس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار