مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

مشارکت بیش از یک میلیارد ریالی خیرین زنجانی در پویش مرهم زائر هلال احمر

زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۱۸۰ قلم دارو به ارزش ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان با هدف تامین بخشی از نیازهای دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی در قالب پویش مرهم زائر۳، جمع آوری و اهدا شد. 
کد خبر: ۹۶۲۲۱۷۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

مشارکت بیش از یک میلیارد ریالی خیرین زنجانی در پویش مرهم زائر هلال احمر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حکمت‌اله هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:پویش ملی "مرهم زائر" با هدف تامین بخشی از نیاز‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح های سلامت محور و بشردوستانه جمعیت هلال احمر، از محل مشارکت های مردمی، خیرین و حامیان، از ابتدای ماه محرم امسال آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. 

وی بیان کرد: در این پویش با اهدای داروهای سالم، با تاریخ مصرف و مازاد بر مصرف خانگی به خانه‌های هلال و شعب جمعیت هلال احمر استان مشارکت غیر نقدی شده است. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بخش قابل توجهی از داروهای اهدایی به جمعیت هلال احمر استان‌ از طریق موکب های خدمات رسان به زائرین اربعین، به کشور عراق ارسال شده است و بخش دیگری از این داروها در دیگر رویدادهای بشردوستانه مانند کاروان‌های سلامت در مناطق محروم و کم‌برخوردار و نیز مراسم های دهه آخر صفر استفاده خواهد شد.

هاشمی یادآوری کرد: داروهای جمع آوری شده در این پویش باید با بسته بندی مناسب و ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با توجه به شرایط داروهای اهدایی که مطابق با بخشنامه پویش مرهم زائر ۳ می باشد، داروهای یخچالی و داروهایی که دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا۲۰ درجه نباشد، داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف ها با بسته بندی باز و نیز قرص ها، کپسول ها، پرل ها نباید به صورت فله ای و باز باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: عموم خیرین، نیکوکاران و حامیان استان زنجان می‌توانند کمک های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۰۰۳۱۴۴۵ بانک ملت شعبه دولت بنام نیات خاص جمعیت هلال احمر استان زنجان اهدا و پس از اهدا فیش مربوطه با مشخص کردن نوع نیات خیر به شماره تلفن ۰۹۹۰۱۴۱۷۰۵۸ در ایتا ارسال کنند و یا با مراجعه‌ حضوری به شعب سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار