خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در دیدار با فرماندار؛

ما سپاهیان با تمام قوا در کنار دولت می مانیم

ما سپاهیان با تمام قوا در کنار دولت می مانیم
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: ما سپاهیان با استعانت از مقام معظم رهبری با تمام قوا در کنار دولت می مانیم.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۲۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  لرستان احسان علیپوری فرماندار پلدختر، به همراه معاون خود و جمعی از مسئولین این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ  مجید بیرانوند با بیان اینکه سپاه همواره در کنار دولت ها بوده است تصریح کرد: سپاه همیشه در کنار دولت ها بوده و  مردم  سالاری دینی یکی از  مهم  ترین دستاوردهای نظام مقتدر جمهوری اسلامی است. 

 بیرانوند با تاکید بر اینکه هرچه صمیمیت مسئولان و کارکنان با هم بیشتر باشد قطعا در پیشرفت نظام موثر است.گفت: مدیران عزیز و زحمتکش شهرستان پلدختر بدانند  ما سپاهیان با تمام قوا در کنار دولت هستیم و انشالله دولت جدید با اقتدار شروع کند و مجموعه سپاه هم با تمام توان و  با استعانت از رهنمودهای رهبر انقلاب در کناردولت خواهد بود

 دکتراحسان علی پوری فرماندار پلدختر   در این دیدار همدلی و همکاری ادارت و ارگان ها را ضامن پیشرفت و سربلندی نظام دانست و اظهار داشت: هر کدام از ما بتوانیم گوشه ای از مشکلات مردم را برطرف نماییم در مسیر انقلاب گام برداشته ایم.

وی با اشاره به همزمان بودن تاریخ انتصابش در فرمانداری پلدختر و آغاز آتش سوزی های گسترده منابع طبیعی در اطراف شهرستان گفت: انصافا  سپاه در مهار آتش سوزی منابع طبیعی شبانه پای کار بود و در هر ساعتی از شبانه برای مهار آتش حضور پیدا  کرد. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار