خبرهای داغ:
پیام بسیج جامعه پزشکی استان بمناسبت روز پزشک:

ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها کمک به بازگرداندن حیات طیبه آنهاست

سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با صدور پیام تبریک به مناسبت روز پزشک، ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها را کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنها دانست.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۷۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز پزشک به شرح ذیل است:

 «و من احیانا فکانما احیاء الناس جمیعا»

هرکس انسانی را از مرگ نجات بخشد گویا همه ی مردم را نجات داده است( سوره مائده،  آیه ۳۲)

 فرارسیدن اول شهریور  ماه زاد روز پدر طب ایرانی _ شیخ الرئیس ابوعلی سینا،  فرصتی مغتنم برای یادآوری جایگاه رفیع جامعه توانمند، جهادگر و ایثارگر است تا تلاش های ارزنده آنها که به واسطه ی مهارت، دانش، ایثار ، اخلاص و نوع دوستی همواره نوید بخش حیات و سلامت مردم است مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد

  پزشکان و دندانپزشکان، ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد بیماران را با روح بلندشان التیام می بخشند.

 بدون شک ارزشمندترین نوع خدمت به انسان ها مرهم نهادن بر آلام جسم و جان و زدودن رنج و اندوه آنها و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

در دوران دفاع مقدس، پزشکان و پیراپزشکان همپای دیگر رزمندگان با روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی  در خطوط مقدم نبرد، بیمارستان ها و درمانگاه‌های صحرایی حضور مستمر داشتند و به درمان آلام رزمندگان پرداختند و تعداد زیادی از این سفیدپوشان در راه دفاع از کیان اسلامی  آسمانی شدند.

و این راه ادامه یافت تا در دوران مقابله با ویروس منحوس کرونا و تقدیم جان برای سلامت جامعه که جا دارد یادی کنیم از شهیده مدافع سلامت استان خانم دکتر رضوان نورمند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری،  ضمن تبریک این  روز به تمامی پزشکان و دندانپزشکان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه پزشکان عمومی، دندانپزشکان،  پزشکان متخصص و فوق تخصص  عضو تیم های اضطراری و گروه های آموزشی، بهداشتی و درمانی شهید دکتر رهنمون  که بدون هیچ چشمداشت مادی و فقط و فقط برای رضای الهی به صورت جهادی در کانون های بسیج جامعه پزشکی  و در مناطق کمتر برخوردار و صعب‌العبور حضور پیدا می کنند و به درمان نیازمندان می پردازند اعلام می دارد و از عزم و همت والایتان قدردانی می نماید.

  سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار