خبرهای داغ:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از مشکلات حوزه راه نهاوند +تصاویر

همدان-معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس و فرماندار نهاوند از ایستگاه راه آهن فیروزان، چهارخطه کردن محور نهاوند به فیروزان و تعریض پل حاج علیمراد بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند و ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از ایستگاه راه آهن فیروزان، چهارخطه کردن محور نهاوند به فیروزان و تعریض پل حاج علیمراد در محور نهاوند به فیروزان بازدید کردند.

در ابتدای سفر یک روزه معاون وزیر به شهرستان نهاوند ابتدا از ایستگاه راه آهن این شهرستان بازدید شد که مقرر شد این ایستگاه راه آهن که به نام فیروزان نام‌گذاری شده است اما به دلایلی تعطیل شده بود افزایش ظرفیت مسافر را داشته باشد.

در حال حاضر این ایستگاه ظرفیت ۶ نفر مسافر را دارد که قول مساعد داده شد افزایش ۳۰ نفر مسافر برای این ایستگاه در نظر گرفته شود.

سپس وی در محل پروژه نهاوند- فیروزان-کرمانشاه حضور پیدا کرد که در این بازدید مقرر شد، ۷۰ میلیون تومان اعتبار خاص و ویژه برای تسریع در اتمام و انجام پروژه ۴ بانده شدن محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه تخصیص پیدا کند.

در این بازدید مهمترین موضوعی که عنوان شد این بود که محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه را که مسیر اصلی تردد زائرین عتبات عالیات است مسیر خطی و فرعی اعلام کرده‌اند و خادمی در این بازدید این کار را غفلت مسئولین امر دانست و گفت: اگر این پروژه جزء پروژه‌های اصلی قرار می‌گرفت اعتبارات خاص تخصیص می‌یافت؛ که مقرر شد مشکل این محور نیز مرتفع شود.

سپس از محور خط آنتنی ریلی شهرک شهید حیدری بازدید شد که متأسفانه به دلیل ترک تشریفات پیمانکار این پروژه تعطیل شده است و مقرر شد نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئول این پروژه در وزارتخانه برای تامین اعتبار حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار