خبرهای داغ:

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به دکتر میدری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور پیامی، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی توسط احمد میدری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۹۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

متن پیام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای احمد میدری،کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت خطیر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را به جناب‌عالی تبریک عرض می‌نمایم.این افتخار بزرگ نشان از وحدت و وفاق ملی و اوج اعتماد و حمایت مردم و نمایندگان ایشان به دانش،توانمندی‌ها و شایستگی‌های جنابعالی است.

انتخاب شایسته شما به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی قطعا زمینه ساز پیشبرد اهداف عالی این وزارت خانه خواهد شد و امیدواریم در سایه مدیریت جنابعالی و با وحدت و همدلی در بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری و یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به توفیقات روز افزون بیشماری دست پیدا کند.  

اینجانب به نمایندگی از طرف همه کارگران،کارشناسان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان،ضمن سپاس از ریاست محترم جمهور و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی که به توانمندی شما برای حضور در مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی اعتماد دادند،از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان توفیق روزافزون همراه با سلامتی خواستارم.

این همدلی و وفاق ملی وجود آمده در رای اعتماد نمایندگان به همه وزرای کابینه دولت چهاردهم بی شک زمینه ساز رشد و تعالی کشور در همه حوزه‌ها خواهد بود و شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز بی شک در سایه مدیریت و دانش جنابعالی هم‌سو با برنامه ها و سیاست‌های وزارت کار و صندوق بازنشستگی کشور عمل خواهد کرد و با حمایت ‌های ویژه حضرتعالی به جهش تولید و موفقیت‌های بی شمار دیگری دست خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار