بسیج در خط مقدم عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است

بسیج ادارات در کنار دولت چهاردهم کمک می‌کند تا وظیفه و رسالت اصلی بهتر انجام شود در این راستا در هفته دولت و بسیج ادارات و کارمندان بالغ بر ۴۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۰۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی،سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش داشتن هفته دولت و بسیج کارمندان و ادارات گفت: کمک به دولت کمک به مردم است؛ بسیج ادارات در کنار دولت چهاردهم کمک می‌کند تا وظیفه و رسالت اصلی بهتر انجام شود در این راستا در هفته دولت و بسیج ادارات و کارمندان بالغ بر ۴۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود.

 

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی بیان کرد: مجموعه ادارات در سیستان و بلوچستان نقش بسیار مطلوبی برای اجرای مسئولیت‌های خود در ایام محرم و استقبال از زوار پاکستانی اباعبدالله الحسین (ع) داشته است با رصد و پیگیری‌های که در سطح استان داشتیم بالغ بر ۳۰ موکب توسط مجموعه ادارات برپا شده است.

 

وی ادامه داد: هشت موکب در مرز میرجاوه قرار دارد همچنین در ایرانشهر، بزمان و زائرسرای امام رضا (ع) نیز مواکبی برای ارائه خدمت به زوار پاکستانی ایجاد شده است که با ارائه مواد غذایی مختلف از زائران پذیرایی می‌کنند.

 

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان تصریح کرد: همواره نقش‌آفرینی مؤثر در کارآمدسازی دستگاه‌ها و ایجاد تحول در کشور و به‌صورت ویژه در استان در دستور کار بوده است که برای به سرانجام رساندن آن همواره در حال پیگیری هستیم.

 

این مسئول با اشاره به نقش بسیج ادارات افزود: کمک به توانمندسازی ادارات و کارمندان و اقدامات مختلفی در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه دنبال کرده است از جمله برگزاری دوره‌های مختلف در ادارات جهت توانند سازی و ایجاد کارمند تراز انقلاب اسلامی همواره در دستور کار بوده است تا کارمندان رسالت خود را بهتر از گذشته انجام دهند.

 

نکوئی تشریح کرد: بسیج در خط مقدم عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است از کارآمدسازی تا منویات گفته شده است که در زمان مختلف مانند انتخابات انجام می‌شود در انتخابات اخیر ۴۹۲ نشست جهاد تبیین جهت روشنگری قشر کارمند برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته یک هزار و ۲۸۰ میز خدمت در مجموعه‌های اداری برپا شده است که به دنبال نتیجه محوری این برنامه‌ها هستیم در سال گذشته بالغ بر چهار روستا در بحث برق‌رسانی، آبرسانی و افتتاح مدرسه با استفاده از ظرفیت بسیج ادارات به سامان رسیده است.

 

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اذعان کرد: کمک به دولت کمک به مردم است؛ بسیج ادارات در دولت جدید نیز ایفای نقش می‌کند تا با کمک به دولت چهاردهم وظیفه و رسالت اصلی بهتر این هفته بالغ بر ۴۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: در این راستا توسط بسیجیان کارهای جهادی انجام می‌شود با روحیه جهادی می‌شود کوه‌ها و مشکلات را جابه‌جا کرد کار جهادی یعنی تلاش خستگی‌ناپذیر، بی‌مزد و بی‌منت با هدف رضای خدا کار کردن این یعنی کار جهادی، همچنین در روز جمعه در سطح استان میزهای خدمت جهادی برپا خواهد شد.

 

نکوئی با اشاره به برنامه‌های این هفته مطرح کرد: برای اولین‌بار در استان نیروهای تخصصی بسیج ادارات و کارمندان به نقاط مختلف و محروم استان اعزام می‌شوند همچنین برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های این هفته است، بالغ بر ۸۵۸ یخچال با هزینه حدود ۱۰ میلیاردتومانی تهیه شده است که به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برپایی موکب در مسیر برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین، مراسم روز بسیج ادارات و کارمندان و برنامه تجلیل، برگزاری اردوهای پیشرفت و آبادانی، مسابقات ورزشی ویژه کارمندان دولت و برگزاری نشست‌های مختلف، فراخوان گردان بیت‌المقدس از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار