خبرهای داغ:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت

بدون تردید هفته دولت که نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۱۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا 

"هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر گردد". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، در عمر ۴۶ سالِهِ پربرکت خود، یادآور ايثار بزرگمردانی است که در مکتب ناب امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) تربیت شده اند و بدون توجه به همه سنگ اندازی ها و مانع تراشی های معاندان، خدمتگزاریِ بی ادعا را پیشه کرده اند. 

سرآمد این اَبَرمردان مانا در تاریخ میهن اسلامی مان، شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان رئیس ‌جمهور و نخست ‌وزیر فقید ایران، نمونه هایی بارز و بی نظیر از سختکوشی، تواضع، تعهد و خدمت صادقانه به مردم هستند که در عین اخلاص، همه وجود خود را وقف پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و نیز گره گشایی از مشکلات کشور در شرایط بحرانی آن دوران کرده اند. 

و چه نیکو، زادروز آسمانی شدن روح این دو عزیز، در تقویم مناسبت های ملی، هفته دولت نام گرفته تا فرصت و بهانه ای مطلوب برای مرور اقدامات و برنامه های دولتمردانی باشد که با تأسی از این دو شهید بزرگوار، ردای خدمت به بهترین ملت ها را به تن کرده اند.

بدون تردید هفته دولت که نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است، فرصتی گرانبها برای تشریح و تبیین اقدامات دولت و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، به منظور تنویر افکار عمومی به شمار می رود، و بی شک هفته دولت امسال که ناباورانه با جای خالی رئیس جمهور شهیدمان، آیت الله رئیسی توأم شده، تکلیف همگان را در ارائه کارنامه موفق عمر کوتاه و هزار و ۲۰ روزه دولت سیزدهم در آغازین روزهای شروع به کار دولت چهاردهم سنگین تر کرده است. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رئیسی، رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران خدوم و کارمندان متعهد استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی همگان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امید که بتوانیم با برنامه‌ریزی هوشمندانه، کارهایی جهادی و خستگی ناپذیر و اهتمامی جدی در ادامه راه شهید جمهور، در دولت چهاردهم هم افق های تازه ای از توسعه عدالت محور را هدف گذاری کرده، مسیر پیشرفت و تعالی کشور را در عرصه های داخلی و بین‌ المللی طی نماییم، که به فرمایش مولای متقیان امام علی (عليه‌السلام)؛ "مِن أماراتِ الدَّولَةِ اليَقظَةُ لِحِراسَةِ الاُمورِ (از نشانه‌های پايداری دولت، هوشياری در سامان دادن كارهاست".

جواد قناعت 

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار