خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

انتقام خون پاک شهدا نابودی اسرائیل جایتکار خواهد بود

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه امروز شاهد هستیم در غزه قهرمان کودکان و زنان بی‌گناه به شهادت می‌رسند مقاومت یکپارچه ایستاده است، گفت: انتقام خون پاک شهدا نابودی اسرائیل جایتکار خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
انتقام خون پاک شهدا نابودی اسرائیل جایتکار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا و تسلیت اربعین و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این شعائر و نکوداشت‌ها همه در راستای بزرگداشت و تکریم مقام شامخ شهدا است، شهدایی که جان خود و خون پاکشان را هدیه کردند که این سرزمین در مقابل دشمنان محکم و استوار بایستد و به لطف خدا هر روز با صلابت و استحکام بیشتر در مقابل مستکبران عالم ایستاده و مایه دلگرمی و قوت قلب مستضعفان، محرومان و افراد تحت ستم هست.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم در غزه قهرمان کودکان و زنان بی‌گناه به شهادت می‌رسند مقاومت یکپارچه ایستاده است، گفت: در این مسیر شهدای والا مقامی از حاج حسین همدانی تا شهید سلیمانی و آخرین آن‌ها اسماعیل هنیه را تقدیم کردیم که به دست شقی‌ترین انسان‌های روزگار به شهادت رسیدند که انتقام خون پاک این شهدا نابودی اسرائیل جایتکار خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه برای دولت مردمی چهاردهم آرزوی موفقیت داریم، عنوان کرد: با انتخاب رئیس جمهور آقای پزشکیان و رأی قاطعی که مجلس شورای اسلامی به کابینه داد رسماً پرونده کاری دولت سیزدهم با اقدامات بسیار ارزنده و درخشان بسته می‌شود اما به عنوان یک راه و مسیر نورانی سرلوحه همه خدمتگزاران این نظام خواهد بود.

*شهدا راه را به ما نشان دادند

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان نیز با تسلیت ایام اربعین حسینی، گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهدا و تبریک هفته دولت با بیان اینکه امسال هفته دولت با ایام اربعین حسینی تقارن پیدا کرده است، اظهار کرد: امیدواریم همانطور که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فرمودند رفع نیازمندی‌های مردم برای کسی که به او رجوع کرده نعمت محسوب می‌شود همه دولتمردان با این نگاه به مردم خدمت کنند.

مجید صفدریان افزود: از خدا می‌خواهیم ما هم همان مسیری که این شهدای عزیز پیمودند و برای ما الگو شدند و به ما راه را نشان دادند، طی کنیم و مشمول این فرمایش امام حسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار