خبرهای داغ:
پناه‌آبادی خبر داد

برگزاری دومین اردوی آمادگی دختران کبدی کار

همدان-دبیر بانوان هیئت کبدی استان و سرپرست تیم دختران کبدی با اشاره به استقبال دختران همدانی از کبدی از برگزاری دومین اردوی آمادگی دختران کبدی کار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۰۴
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
برگزاری دومین اردوی آمادگی دختران کبدی کار

پریسا پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: اردوی اول ما در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد و از شهرستان‌های همدان، بهار، کبودراهنگ در این اردو حضور داشتند، هدف از برگزاری این اردوها افزایش آمادگی برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اردوی اول ما در شهرستان کبودراهنگ، پنجشنبه و جمعه این هفته نیز اردو آمادگی دوم به میزبانی همدان برگزار شد، افزود:هفته‌های پیش رو و منتهی به مسابقات دو اردو آمادگی دیگر در شهرستان های بهار و ملایر برگزار خواهیم کرد تا ضمن افزایش هماهنگ و آمادگی کبدی کاران جوان بتوانیم به امر مهم استعدادیابی نیز بپردازیم.

دبیر بانوان هیئت کبدی استان و سرپرست تیم دختران کبدی عنوان کرد: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن هیئت مدیره جدید کبدی در استان شاهد توجه ویژه به حوزه بانوان در این رشته بودیم و همواره شاهد همکاری و حمایت‌های هیئت در این حوزه هستیم و توانستیم تیم‌های رده‌های مختلف سنی را فعال کنیم که این امر مورد توجه خانواده‌ها و ورزشکاران قرار گرفته و در این مدت شاهد استقبال خوب هم استانی‌های عزیز در این رشته ورزشی بودیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی در حوزه بانوان پیش‌بینی شده و قرار است تعداد سال‌های فعال در زمینه رشته کبدی در سطح شهر همدان و دیگر شهرستان‌های استان افزایش پیدا کند تا امکان دسترسی عزیزان ورزشکار که در نقاط مختلف شهر همدان و شهرستان‌های استان راحت‌تر شود.

پناه‌آبادی تصریح کرد: ظرفیت مناسبی در رشته‌های رزمی وجود دارد و قرار اس از ورزشکاران این رشته ها نیز به رشته کبدی معرفی شوند؛ همچنین برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده از دانش آموزان و دانشجویان جهت تشکیل لیگ استانی در رده‌های مختلف سنی صورت گرفته تا شاهد این باشید که ورزش کبدی در سطح استان مانند رشته‌های فوتبال، والیبال، کشتی و رشته‌های رزمی مورد توجه و استقبال خانواده‌ها و ورزشکاران عزیز قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کبدی بانوان استان همدان مورد استقبال کم‌نظیری قرار گرفته است و از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان متقاضی ورود به این رشته ورزشی پرهیجان هستند، گفت: در سطح دانشگاهی نیز پیشنهاد همکاری از دانشگاه‌های مختلف را داشتیم و به زودی با کمک دانشجویان رشته تربیت بدنی شاهد برگزاری لیگ دانشجویی خواهیم بود.

دبیر بانوان هیئت کبدی استان همدان افزود: امید است به زودی بتوانیم شاهد موفقیت‌های ورزشکاران پرتلاش دختر در این رشته در سطوح مختلف استانی کشوری و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار