جانشین سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام:

خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصتی بی‌نظیر است /خادمی زائران اربعین؛ افتخاری که مردم ایلام به آن می‌بالند

سردار کریمیان جانشین سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام در بازدید موکب شین گفت:خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصتی بی‌نظیر است و خادمی زائران اربعین؛ افتخاری که مردم ایلام به آن می‌بالند
کد خبر: ۹۶۲۲۶۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،جانشین سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام باحضور در موکب هنرمندان ایلام و ایران (شین) که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با مشارکت بسیج هنرمندان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در محل سه‌راهی کارزان دایر شده گفت: خدمت به زائرین امام حسین (ع) فرصت و غنیمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است، فرصتی که شاید کم نظیر باشد. 

  وی با اشاره به اینکه در فضای معنوی اربعین کمتر کسی پیدا می‌شود که از این موهبت و نگاه خداوند خود را بی نصیب کند اظهار کرد: مردم استان ایلام چند سالی است که افتخار خادمی زائرین اربعین امام حسین (ع) را دارند و خود را مدیون می‌دانند و دنبال فرصتی هستند تا دین خود را به امام حسین (ع) ادا بکنند. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: در این حال و هوای عرفانی هر کسی به شیوه‌ای می‌خواهد به ساحت مقدس سیدالشهداء (ع) و زائرین عزیزش عرض ارادت داشته باشد. 

  وی تصریح کرد: به زبان هنر سخن گفتن بسیار مؤثر است، کار ارزشمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در زنده نگه داشتن نام و یاد امام حسین (ع) بسیار قابل تقدیر است. 

سردار کریمیان در ادامه با بیان اینکه، نقش هنرمندانی که می‌خواهند دین خود را در این راستا ادا کنند بسیار ارزشمند است، گفت: هنرمندان به زبان هنر نام و یاد امام حسین (ع) را بیان می‌کنند و این کار می‌تواند مسیر انسان را تغییر دهد. 

سردار کریمیان ادامه داد: هنرمندان با روحیات لطیف و با زبان هنر که بسیار مؤثر و کارآمد است، می‌توانند با خلق یک اثر هنری به زیبایی با مخاطبین ارتباط برقرار کرده و نذر خود را ادا بکنند.   

وی در پایان بیان داشت: باید قدر‌دان این لطف و عنایت خداوند و اهل بیت باشیم و با نوع نگاه و بینشی که امروز در فضای اربعین سرور و سالار شهیدان به دست می‌آوریم انشاءالله زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم. 

   به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،باشروع پیاده روی اربعین موکب هنرمندان ایلام و ایران (شین) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با مشارکت بسیج هنرمندان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در راستای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در محل سه‌راهی کارزان آغاز به کار کرده است. 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار