خبرهای داغ:

افتتاح پروژه های صنعتی اقتصادی با حضور استاندار سمنان در شاهرود+عکس

شاهرود_ در سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود در گرامیداشت هفته دولت، تعدادی پروژه صنعتی و اقتصادی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۲۷۷۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج، استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان به مناسبت هفته دولت تعدادی پروژه اقتصادی صنعتی را در شهرستان شاهرود افتتاح کردند.
در سفر یک روزه استاندار سمنان به شاهرود، بهره برداری از اجرای شبکه و خط تغذیه گاز و ایستگاه TBS و حفاظت کاتدیک شهرک صنعتی شاهرود در شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان از بهمن ۱۴۰۱ آغاز و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.
همچنین واحد تولیدی سید علیرضا فاطمی (تولیدکننده انواع پوشاک مردانه و زنانه) با حضور در شهرک صنعتی شاهرود با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، با اشتغال زایی ۱۲ نفر به بهره برداری رسید.
واحد تولیدی آکو تجارت عرفان (بازیافت پنبه از ضایعات پنبه) در شهرک صنعتی شاهرود با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر با حضور مسوولان به بهره برداری رسید.
همچنین واحد گلخانه یوکا (تولید کننده انواع گل و گیاه زینتی) در روستای مغان در مساحت ۶۷۲ مترمربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۳ نفر به بهره برداری رسید.
واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی مجلل در بخش بسطام شهرستان شاهرود که بالغ بر ۱۵ سال راکد بوده و با پیگیری استاندار سمنان و مصوبه کارگروه ستاد احیاء واحد های راکد استان با سرمایه گذاری مجدد بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال برای ۶ نفر فراهم نموده است نیز به بهره برداری رسید.
همچنین استاندار سمنان از روند عملیات اجرایی تکمیل کلینیک دندانپزشکی آیت الله شاهرودی در جاده شاهرود-بسطام بازدید و در جریان روند ساخت و تجهیز آن قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار